نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۶

تجربه بازی Atomic Heart حدود ۲۰ ساعت زمان خواهد برد

تیم سازنده‌ی بازی Atomic Heart می‌گوید طراحی دنیای آن، عامدانه عجیب‌و‌غریب بوده است. این طراحی عجیب، پایه‌و‌اساس ساخت شخصیت‌ها و محیط خلاقانه‌ی بازی را شکل می‌دهد.

بازی اکشن، نقش آفرینی و شوتر اول شخص Atomic Heart مدت زیادی است که در استودیو Mundfish در دست ساخت قرار دارد. براساس آخرین اخبار بازی به نظر می‌رسد که بالاخره امسال شاهد عرضه این اثر متفاوت و جالب خواهیم بود. داستان این بازی در یک جهان موازی و حوالی سال ۱۹۵۵ در اتحاد جماهیر شوروی روایت می‌شود. بازیکنان در این بازی کنترل یک مأمور اطلاعاتی KGB به نام مستعار P-3 را در اختیار دارند که باید به یک مرکز دولتی نفوذ کند. P-3 باید در این مسیر از سد ربات‌های متخاصمی عبور کند که همگی قاتل‌های اجیرشده هستند.

تریلرهای پخش‌شده از گیم‌پلی بازی Atomic Heart، ترکیبی از به کارگیری سلاح‌، قابلیت‌های ویژه و نبردهای تن به تن را نشان می‌دهند که جذاب و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. سایت GamingBolt مصاحبه‌ی جدیدی را با توسعه‌دهندگان این بازی ترتیب داد تا سؤالاتی راجع به مدت‌زمان تجربه‌ی بازی و جزئیات داستانی آن را مطرح کند. به نظر می‌رسد که در این‌جا با یک گیم‌پلی حدودا ۲۰ ساعتی مواجه هستیم که شامل داستان اصلی و محتوای جانبی بازی در مأموریت‌های خارج از مسیر اصلی آن خواهد بود.

محیط بازی Atomic Heart

در ادامه از رویکرد عجیب و غریب و متفاوت Mundfish در طراحی عناصر محیط بازی سؤال شده است که سازندگان پاسخ دادند: «در بازی مفاهیم واقعا دیوانه واری مانند پلیمرها، لیمبو و متاپلات قرار داده شده‌اند که عجیب و غریب بودن آن‌ها کاملا عمدی و خواست سازندگان Atomic Heart بوده است. درواقع این یکی از ستون‌های طراحی خلاقانه‌ی کاراکترها، دشمنان و محیط دنیای بازی محسوب می‌شود».

بازی Atomic Heart در سال ۲۰۱۸ و با پخش یک تریلر معرفی شد و توانست توجه عده‌ی زیادی از گیمرها را به‌خود جلب کند. اتمسفرسازی اسرارآمیز بازی و نمایش یک روسیه‌ی آخرالزمانی با حال‌وهوای ترسناک و علمی تخیلی، از جذابیت‌های نمایش‌های آن به‌حساب می‌آیند. در آن سال‌ها از نسخه‌ی تماما روسی بازی رونمایی شده بود و حالا مشخص شد که بازی به زبان انگلیسی نیز دوبله می‌شود.

Atomic Heart در تاریخی نامشخص از پاییز ۲۰۲۲ راهی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و PC می‌شود. این بازی از روز اول روی سرویس گیم‌پس قرار می‌گیرد.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده