// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۸

احتمال رونمایی از Call of Duty: Warzone 2 تا چند ساعت دیگر

تام هندرسون به‌تازگی اعلام کرد که احتمالا امروز شاهد معرفی بازی Call of Duty: Warzone 2 خواهیم بود.

مدتی پیش بود که یک مقاله از سوی بلومبرگ و منتشر شد که می‌گفت که اکتیویژن بلیزارد روی سه نسخه‌ی مختلف از Call of Duty کار می‌کند؛ آثاری که ظاهرا یکی از آن‌ها بازی وارزون 2 است. ازطرفی تابه‌امروز گزارش‌های دیگری هم منتشر شده‌اند که خبر از عرضه‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در سال جاری میلادی توسط اینفینیتی وارد می‌دهند. استودیو Treyarch هم که ظاهرا سازنده‌ی بازی Call of Duty جدید سال ۲۰۲۳ است.

تام هندرسون، فاش‌کننده‌ی اطلاعات مربوط‌به مجموعه بازی کالاف دیوتی، به‌تازگی در توییتر خود اعلام کرد که ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن)، زمان معرفی Call of Duty: Warzone 2 از راه می‌رسد. او همچنین در ادامه توییت کرد که انتشار Warzone 2 به‌نوعی متصل به عرضه‌ی Modern Warfare 2 خواهد بود. اما هنوز مشخص نشده است که آیا بازی Call of Duty: Warzone 2 در روز عرضه‌ی مدرن وارفر ۲ در دسترس قرار می‌گیرد یا مدتی پس از آن منتشر می‌شود. گزارش‌های قبلی می‌گفتند که وارزون 2 برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

همچنین هندرسون اعلام کرده است که سازندگان به‌خوبی از توسعه‌ی وارزون و مشکلات آن درس گرفتند تا اکتیویژن ازطریق وارزون 2 تجربه‌ی بهتری را ارائه دهد. براساس اطلاعاتی که این اینسایدر شناخته‌شده از دوستان خود دریافت کرده است، مشکلات اولین بازی وارزون از زمانی شروع شد که اینفینیتی وارد سعی کرد تا Black Ops Cold War را با Cod: Warzone ادغام کند.

نکته‌ی جالب‌تر، واکنش اینفینیتی وارد به‌دنبال توییت‌های تام هندرسون بود و با انتشار یک گیف، به‌‌نوعی اعلام کرد که احتمال دارد سورپرایز امروز اسپویل شده باشد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا امروز ۲۲ بهمن ماه (۱۱ فوریه) نسخه جدید Call of Duty Warzone معرفی خواهد شد یا خیر. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده