// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۸

رونمایی از بازی ریسینگ و رایگان Disney Speedstorm با یک تریلر

شرکت گیم‌لافت دست به معرفی بازی Disney Speedstorm زده است که بازیکنان را در قالب کاراکترهای دیزنی و پیکسار، وارد مسابقاتی هیجان‌انگیز و پرزدوخورد می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Gameloft، سازنده‌‌ی مجموعه بازی Asphalt در جریان رویداد نینتندو دایرکت دیشب از بازی Free-to-play و ریسینگ Disney Speedstorm رونمایی کرد که در آن باید در قالب شخصیت‌های معروف انیمیشن‌ها و فیلم‌های دیزنی و پیکسار، در مسابقات آرکید و پرزدوخورد شرکت کنیم.

Disney Speedstorm قرار است در تابستان سال آینده به‌دست علاقه‌مندان برسد و علاوه‌بر نینتندو سوییچ، برای کنسول‌های دیگر و پی سی نیز عرضه خواهد شد. گرچه هنوز مشخص نیست که دقیقا کدام‌ها کنسول‌ها میزبان بازی جدید گیم‌لافت خواهند بود. همچنین درصورتی که تمایل دارید جزو اولین نفراتی باشید که بازی را تجربه می‌کنند، می‌توانید در وب‌سایت Disney Speedstorm اقدام به پیش‌ثبت‌نام آن کنید. شما می‌توانید تیزر معرفی دیزنی اسپید‌استورم را در ادامه تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

پیست‌های Disney Speedstorm با الهام از دنیای انیمیشن‌ها و فیلم‌های دیزنی و پیکسار طراحی شده‌اند و در آن شاهد حضور شخصیت‌هایی هستیم که هریک مهارت‌ها و قابلیت‌های خاص خود دارند؛ شخصیت‌هایی چون جک اسپارو از فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب، مولان، میکی ماوس، سالی از کارخانه‌ی هیولاها و دیو از کارتون دیو و دلبر. همچنین برای مثال یک پیست شبیه‌به اسکله‌ی جزیره‌‌ی دزدان دریایی در فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب ساخته شده و دیگری از دل کتاب جنگل بیرون آمده است. حتی مسابقه‌ای با الهام از کارتون مولان، روی دیوار چین برگزار می‌شود یا دیگری سالن اصلی کارخانه‌ی هیولاها را به تصویر می‌کشد.

بازیکنان می‌توانند قابلیت‌های کاراکترها را آپگرید کنند و برای اینکه در مسابقات به پیروزی برسند، در استفاده‌ی به‌جا از مهارت‌های آن‌ها استاد شوند. گیمرها برای کنار زدن حریفان باید خود را در زمینه‌های مختلف تقویت کنند؛ از جمله در زمان درست از قابلیت نیترو استفاده کنند، به‌دقت سر پیچ‌ها دریفت بکشند و بتوانند خود را با شرایط متغیر پیست‌ها وفق دهند. علاوه‌براین، Disney Speedstorm دارای سیستم شخصی‌سازی ماشین است که با استفاده از آن می‌توان ظاهر اجزای مختلف ماشین کارتینگ خود را مانند چرخ‌ها و باله‌های پشتی، تغییر داد.

Disney Speedstorm را می‌توان تک‌نفره یا با دوستان خود به‌صورت کوآپ تجربه کرد. بازی از کوآپ آفلاین و آنلاین پشتیبانی می‌کند و دارای حالت‌های مختلف چندنفره است. همچنین گیم‌لافت برنامه‌ دارد که محتوای جدیدی را به‌صورت فصلی به بازی اضافه کند؛ از جمله کاراکترها جدید از دنیای دیزنی و پیکسار، پیست‌ها و محیط‌های تازه و گزینه‌های بیشتر برای شخصی‌سازی. درپایان می‌توانید اولین تصاویر منتشرشده از دیزنی اسپید‌استورم را مشاهده کنید.

اسکرین‌شات‌هایی از بازی ریسینگ Disney Speedstorm

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Disney Speedstorm و حال‌و‌هوای آن چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده