نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۱

خاموشی سرورهای سری Dark Souls تا زمان انتشار Elden Ring

با اعلام شرکت بندای نامکو، سرورهای مجموعه‌ی Dark Souls تا زمان عرضه‌ی بازی Elden Ring خاموش خواهند بود.

به‌تازگی شرکت بندای نامکو تایید کرد سرورهای بخش آنلاین سری Dark Souls روی پلتفرم پی سی به علت مشکلات بسیار، نیاز به تعمیرات اساسی دارند. به همین خاطر سرورها و خدمات بخش آنلاین دارک سولز تا پس از عرضه‌ی بازی Elden Ring در حالت آفلاین باقی خواهند ماند.

در همین راستا شرکت بندای نامکو در حساب توییتر سری Dark Souls افزود: «ما می‌خواهیم از جامعه‌ی بازیکنان سری دارک سولز که با ما تماس گرفتند تا نگرانی‌ها و راه‌حل‌های خود را برای حل مشکلات این سری اعلام کنند، تشکر کنیم. به‌لطف این همکاری، ما علت برخی مشکلات را پیدا کردیم و در حال تلاش جهت رفع آن‌ها هستیم.

ما در بررسی‌های خود به بازی Elden Ring که در ۲۵ فوریه عرضه خواهد شد هم توجه داریم و از انجام اقدامات امنیتی لازم برای این اثر روی تمامی پلتفرم‌های مقصد اطمینان حاصل کردیم. باتوجه‌به زمان موردنیاز جهت آماده‌سازی شرایط مناسب برای بررسی وضعیت سرورها، بخش خدمات آنلاین سری Dark Souls روی پی سی تا پس از انتشار بازی Elden Ring فعال نخواهد شد. ما به تلاش خود برای بازگرداندن هرچه زودتر سرویس آنلاین سری Dark Souls ادامه خواهیم داد».

باتوجه‌به انتشار بازی Elden Ring در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ (۶ اسفند ۱۴۰۰)، طرفداران تجربه‌ی آنلاین سری دارک سولز باید روزهای زیادی را منتظر بازگشت این بخش بمانند. شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی خاموشی سرورهای بخش آنلاین سری Dark Souls را با زومجی به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده