// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۳

عرضه بازی No Man’s Sky برای نینتندو سوییچ در فصل تابستان

در تابستان پیش رو شاهد عرضه‌ی بازی No Man’s Sky استودیو Hello Games برای کنسول نینتندو سوییچ خواهیم بود.

شرکت Nintendo در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که No Man’s Sky بالاخره برای نینتندو سوییچ هم عرضه می‌شود. این بازی استودیو بریتانیایی Hello Games روی کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان در دسترس بازیکن‌‌ها قرار دارد. بااین‌حال خوش‌بختانه در جریان برنامه نینتندو دایرکت مشخص شد که چند ماه دیگر شاهد عرضه‌ی آن برای کنسول هیبریدی شرکت نینتندو نیز خواهیم بود.

نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی No Man’s Sky که برای عرضه در فصل تابستان برنامه‌ریزی شده است، شامل تمام به‌روزرسانی‌ها و DLCهای منتشرشده برای این بازی خواهد بود. نو منز اسکای با گذر سال‌ها موفق به جلب توجه بسیاری از کاربرها شد و مدام خود را بزرگ‌تر از قبل کرد؛ به شکلی که حالا احترام بسیاری از رسانه‌های ویدیوگیمی و بازیکن‌ها را هم به‌دست آورده است. در چنین شرایطی قطعا یک عرضه‌ی درست روی کنسول بسیار محبوب شرکت نینتندو می‌تواند عمر اثر تحسین‌شده‌ی استودیو Hello Games را بیشتر کند.

دانلود ویدیو از آپارات

باید صبر کرد و دید که چه زمانی شاهد اعلام تاریخ عرضه‌ی دقیق نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی نو منز اسکای خواهیم بود. ولی فعلا تریلر رسمی پخش‌شده واقعا خوب به نظر می‌رسد و برخی از طرفدارها را هیجان‌زده کرد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده