نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۳

عبور تعداد بازیکنان همزمان بازی Lost Ark از ۵۰۰ هزار نفر در استیم

در جدیدترین اخباری بازی اعلام شد که تعداد بازیکنان همزمان بازی رایگان Lost Ark روی پلتفرم استیم از ۵۰۰ هزار نفر گذشته است.

استودیوی Smilegate این روزها در توسعه‌ی بازی اکشن و شوتر CrossfireX جهت انتشار روی پی سی و کنسول‌های ایکس‌ باکس مشارکت دارد. بااین‌حال، این استودیو از بازی رایگان Lost Ark نیز پشتیبانی می‌کند. بازی Lost Ark اثری اکشن، نقش‌آفرینی و MMO به شمار می‌آید که ابتدا در کره‌جنوبی منتشر شد. پس از آن خریداران Founder’s Packs در مناطق آمریکای شمالی و اروپا نیز توانستند به تجربه‌ی Lost Ark بپردازند.

حال طبق جدیدترین آمار اعلام شده توسط SteamDB، رکورد تعداد بازیکنان همزمان بازی Lost Ark روی پلتفرم استیم به رقم ۵۳۲ هزار نفر رسیده است. این تعداد از بازیکنان همزمان برای استودیوی سازنده‌ی بازی Lost Ark یک موفقیت اولیه به شمار می‌آید که در صورت پشتیبانی می‌تواند در آینده افزایش پیدا کند.

داستان بازی Lost Ark در قلمرو خیالی Arkesia روایت می‌شود؛ جایی که اهالی آن پس از آشوب‌های ناشی از جنگ‌های حکومت Kazeros، صدها سال در صلح به سر برده‌اند. در این مدت کازروس در یک کوه آتشفشانی زندانی بوده و حال قرار است با فوران این آتشفشان دوباره آشوب را به سرزمین Arkesia بازگرداند. بازیکنان در نقش قهرمان‌های داستان بازی Lost Ark باید مانع آزاد شدن کازروس شوند.

بازی Lost Ark تنها روی پلتفرم پی سی در دسترس بازیکنان قرار دارد و مجموعه استودیوهای بازی‌سازی آمازون وظیفه‌ی انتشار آن را بر عهده گرفته است. باتوجه‌به موفقیت اولیه‌ی Lost Ark، به نظر می‌رسد که استودیوی Smilegate برای محبوبیت هرچه بیشتر آن برنامه‌هایی دارد که در آینده از آن‌ها مطلع خواهیم شد. در پایان شما می‌توانید نظرات خود را در مورد بازی Lost Ark با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده