// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۷

مایکروسافت: عرضه بازی های اکتیویژن بلیزارد برای کنسول های سونی و نینتندو

مایکروسافت در سایت رسمی خود توضیح داد که حتی فراتر از توافق‌های موجود، بازی‌های معروف اکتیویژن بلیزارد برای پلی استیشن و نینتندو سوییچ هم عرضه خواهند شد.

مایکروسافت در سایت رسمی خود نوشت که عرضه‌ی بازی‌های محبوب اکتیویژن بلیزارد برای کنسول‌های سونی و نینتندو ادامه خواهد داشت. این شرکت آمریکایی اعلام کرد: «ما متوجه هستیم که قانون‌گذارها ممکن است در بررسی قرارداد خرید اکتیویژن بلیزارد، پرسش‌های مهمی داشته باشند. ما متعهد به پاسخ‌گویی به تمام پرسش‌های احتمالی هستیم و می‌خواهیم همین‌جا در مقابل همه به پرسش‌ها پاسخ بدهیم.

اول اینکه برخی از افراد پرسیده‌اند که آیا ما به عرضه‌ی محتوای محبوب همچون بازی Call of Duty شرکت اکتیویژن روی کنسول‌های پلی استیشن ادامه خواهیم داد یا نه؟ آن‌ها به طرز واضحی نگران هستند که مایکروسافت این بازی را به انحصار کنسول ایکس باکس دربیاورد و فرصت کاربرهای پلی استیشن سونی برای تجربه‌ی آن‌ها را کاهش دهد.

برای اینکه همه‌چیز واضح باشد، اعلام می‌کنیم که مایکروسافت با پیروی از قراردادهای موجود بین سونی و اکتیویژن به عرضه‌ی کالاف دیوتی و بازی‌های مشهور دیگر اکتیویژن بلیزارد روی پلی استیشن ادامه خواهد داد. ما به سونی تعهد دادیم که حتی فراتر از قراردادهای موجود هم در آینده این بازی‌ها را روی پلی استیشن در دسترس قرار بدهیم؛ تا طرفدارهای سونی بتوانند به لذت بردن از بازی‌هایی که دوست دارند، ادامه بدهند. ما به انجام کارهای مشابه در این زمینه برای پشتیبانی از پلتفرم موفق نینتندو هم علاقه داریم. باور داریم که این کار درست برای صنعت بازی، گیمرها و تجارت ما است».


منبع Microsoft
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده