// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۸

نینجا تئوری: Hellblade 2 باعث می‌شود هلبلید مانند یک بازی مستقل به نظر برسد

تیمیم آنتونیادس، یکی از بنیان‌گذارها استودیو نینجا تئوری، می‌گوید که هدف Hellblade 2 بی‌نقص بودن نیست، بلکه ایجاد تجربه‌ای است که باورپذیرتر و زیباتر به نظر می‌رسد.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice از استودیو نینجا تئوری توانست پس از انتشار به موفقیت برسد. کیفیت گرافیک فنی بازی باتوجه‌به بودجه‌ی نسبتا کم و کوچکی تیم سازنده، غیرمنتظره بود. اما دنباله‌ی آن شرایط متفاوتی دارد. Ninja Theory اکنون یکی از استودیوهای ایکس باکس است. پس درحالی‌که تمرکز اعضای استودیو روی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 است، تیم سازنده به انواع‌واقسام منابع مالی و فنی دسترسی دارد.

همان‌طور که انتظار دارید، این موضوع در مقیاس پروژه نیز منعکس خواهد شد. تیمیم آنتونیادس، یکی از بنیانگذارهای استودیو نینجا تئوری اخیرا در صحبت با NME راجع به جاه‌طلبی‌های این استودیو برای پیشی گرفتن از اولین نسخه‌ی Hellblade با ایجاد یک تجربه‌ی باورپذیرتر و اصلاح‌شده صحبت کرد. وی افزود که بازی Hellblade 2 قرار است نسخه قبلی خود را شبیه یک بازی مستقل جلوه دهد.

او در ادامه گفت: «هدف Hellblade 2، بی‌نقص کردن [کار انجام‌شده با بازی هلبلید 1] نیست. بلکه ایجاد تجربه‌ای است که باورپذیرتر و زیباتر به نظر می‌رسد. جاه‌طلبی این بازی، از نظر مقیاس بزرگتر است. من فکر می کنم Hellblade 2 باعث می‌شود که Hellblade شبیه یک بازی مستقل به نظر برسد».

استودیو نینجا تئوری به بازدید از ۴۰ مکان رفت و روی ساخت لباس‌ها، آموزش بازیگران و موارد دیگر سرمایه‌گذاری کرد. آنتونیادس در این‌باره گفت که همه‌ی این‌ها با انگیزه‌ی استودیو برای ایجاد یک بازی باورپذیرتر مطابقت دارد. او توضیح داد: «هدف ما باورپذیر بودن است؛ به این معنی که همه‌چیز [در بازی]، واقعی یا باورپذیر به نظر برسد. بهترین راه برای انجام این کار همین است که همه‌ی موارد قرارگرفته در بازی را براساس چیزهای واقعی بسازیم».

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 برای PC و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دست ساخت است. تاریخ عرضه‌ی هلبلید 2 هنوز مشخص نیست.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده