نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۳

لباس الوی در Ghost of Tsushima به مناسبت عرضه هورایزن

به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Ghost of Tsushima: Director’s Cut منتشر شده است که لباس الوی از سری بازی Horizon استودیو گوریلا را در دسترس قرار می‌دهد.

در فاصله‌ی ۹ روز تا عرضه‌ی بازی Horizon Forbidden West، به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Ghost of Tsushima: Director’s Cut استودیو ساکر پانچ منتشر شده است که درکنار سایر موارد، لباس الوی، قهرمان مجموعه بازی‌های هورایزن را در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد.

بازیکن‌ها می‌توانند پس از به‌روزرسانی به آخرین نسخه‌ی بازی Ghost of Tsushima: Director’s Cut به منطقه‌ی Iki Island سفر کنند و در شمال جزیره به‌دنبال Forbidden Shrine (زیارتگاه ممنوعه) بگردند. پس از رسیدن به این نقطه باید به حل یک پازل کوتاه بپردازید تا به‌عنوان پاداش، لباس الوی را دریافت کنید که با همکاری استودیو گوریلا ساخته شده است.

باتوجه‌به اینکه این زیارتگاه جایی در جزیره‌ی ایکی واقع است، طبیعتا فقط گیمرهای صاحب نسخه‌ی Director’s Cut قادر به دریافت پوشش الوی خواهند بود. افزون‌براین، به‌روزرسانی ۲.۱۵ درجه‌ی سختی پلاتینیوم برای حالت بقا Ghost of Tsushima: Legends و قابلیت جلوگیری از بازی با افراد ناخواسته در آینده را برای بازی به ارمغان می‌آورد.

پوستری از بازی Horizon Forbidden West باحضور Aloy

بازی Horizon Forbidden West در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. مدتی قبل این بازی نقش‌آفرینی رده‌بندی سنی T را دریافت کرد. کاربران پلی استیشن 5 باید حدودا ۸۰ گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی کنسول را برای تجربه‌ی بازی آماده کنند. هورایزن فوربیدن وست بیش از ۴۰ موجود ماشینی خواهد داشت که بازیکن‌ها در طول ماجراجویی‌های خود با آن‌ها مواجه می‌شوند.

یاداشت‌های همراه به‌روزرسانی ۲.۱۵

بخش تک‌نفره

  • اکنون Forbidden Shrine در شمال جزیره‌ی ایکی در دسترس است. با این زیارتگاه تعامل داشته باشید و پازل آن را برای دریافت یک زره ویژه حل کنید که با همکاری دوستان‌مان در استودیو Guerrilla ساخته شده است.

حالت Ghost of Tsushima: Legends

  • یک درجه‌ی سختی پلاتینیوم تازه به بخش Survival اضافه شد. این درجه‌ی سختی یک تجربه‌ی معمول و بدون اصلاح‌کننده‌های هفتگی نظیر حالت Nightmare را در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. پلاتینیوم از دشواری بیشتری نسبت‌به درجه‌ی سختی Gold برخوردار است و پاداش‌های بهتر و شانس بیشتر برای دریافت تجهیزات پیشرفته را ارائه می‌دهد.
  • دکمه‌ی Block در منوی توقف به سربرگ Social اضافه شد. این گزینه به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا بازیکن‌های دیگر را مستقیما به Blocklist پلی استیشن اضافه کنند تا از تجربه‌ی بازی با آن شخص در آینده جلوگیری شود.
  • مشکلی که باعث ایجاد صدای مکرر در طول تجربه‌ی بازی می‌شد، به‌طور کامل رفع شد.
  • انتظار می‌رود که در ماه آینده یک بسته‌ی به‌روزرسانی اضافی منتشر کنیم که روی رفع اشکالات و بهبود حالت لجندز (بخش آنلاین گوست آو سوشیما) تمرکز دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده