// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۹

حداقل ۴ آیتم ریمیک Demon’s Souls هنوز در بازی کشف نشده‌اند

یک داده‌کاو می‌گوید حداقل ۴ آیتم در ریمیک Demon’s Souls همچنان کشف‌نشده باقی مانده‌اند؛ آیتم‌هایی که هنوز کسی نمی‌داند چگونه باید آن‌ها به‌دست آورد.

لنس مک‌دانلد، فردی که به‌خاطر کندوکاو در بازی‌های استودیوی FromSoftware شناخته می‌شود، به‌تازگی خبر جالبی را از ریمیک Demon’s Souls در توییتر اعلام کرده است. او می‌گوید حداقل ۴ آیتم در این بازی اکشن-نقش‌آفرینی وجود دارند که هنوز توسط هیچ بازیکنی کشف نشده‌اند. مک‌دانلد این موضوع را نه با تجربه‌ی عادی دیمنز سولز، بلکه ازطریق داده‌کاوی در فایل‌های بازی متوجه شده است. به همین خاطر نیز هنوز کسی از جمله خود او نمی‌دانند که کجا و چگونه باید به‌دنبال کسب این آیتم‌ها بگردند.

البته ممکن است افرادی پیدا شوند که نحوه‌ی به‌دست آوردن آیتم‌های مذکور را بدانند، ولی تمایلی ندارند آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. این احتمال وجود دارد که استودیوی Bluepoint Games این چهار آیتم جدید را به نسخه‌ی ریمیک Demon’s Souls اضافه کرده باشند و به‌ دلایلی نامعلوم، نخواسته است که این آیتم‌های مرموز در طول گیم‌پلی بازی در دسترس گیمرها قرار بگیرند.

این آیتم‌ها در حال حاضر در فایل‌های ریمیک دیمنز سولز پنهان باقی مانده‌اند و ممکن است نتوان آن‌ها را بدون استفاده از روش‌های غیرمعمول به‌دست آورد. مک‌دانلد همچنین قول داده است اگر متوجه شود که با استفاده از مکانیک‌های استاندارد گیم‌پلی می‌توان به آیتم‌ها رسید، حتما جزئیات آن را به اشتراک خواهد گذاشت.

شما کاربران زومجی در پایان می‌توانید دیدگاه‌های خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Games Radar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده