// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۳

فروش بازی Borderlands 3 از ۱۵ میلیون نسخه فراتر رفت

شرکت تیک-تو اینتراکتیو تایید کرد که مجموع فروش بازی Borderlands 3 به بیشتر از ۱۵ میلیون نسخه رسیده است.

بازی Borderlands 3 که توسط استودیو Gearbox Software ساخته شد و 2K Games وظیفه‌ی انتشار آن را بر عهده داشت، مجموع فروش خود را به بالاتر از ۱۵ میلیون نسخه رساند. این خبر توسط تیک-تو اینتراکتیو اعلام شد که صاحب 2K Games است. بوردرلندز 3 همچنان سریع‌ترین فروش بین تمام آثار عرضه‌شده توسط 2K Games را دارد؛ به این معنی که هیچ‌کدام از بازی‌های دیگر 2K Games به این سرعت نتوانستند خود را به ۱۵ میلیون نسخه فروش برسانند.

بااین‌حال حداقل هنوز Borderlands 3 تبدیل به پرفروش‌ترین بازی 2K Games نشده است. زیرا مجموع فروش بازی Borderlands 2 همین اواخر به بیشتر از ۲۶ میلیون نسخه رسید. تمام بازی‌های مجموعه‌ی بوردرلندز روی هم تا امروز بیشتر از ۷۴ میلیون نسخه فروش داشته‌اند.

جدیدترین اخبار بازی در حالی اعلام شدند که Tiny Tina’s Wonderlands به‌عنوان یک قسمت فرعی از این مجموعه در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پلتفرم PC در اختیار کاربرها قرار می‌گیرد. در همین حین می‌دانیم که فیلم Borderlands با نقش‌آفرینی کیت بلانشت، جک بلک، جیمی لی کرتیس و کوین هارت به اکران نزدیک‌تر شده است.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده