// دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۰

همکاری سازندگان بازی گرن توریزمو با Sony AI در پروژه پیشرفته هوش مصنوعی

استودیو سازنده‌ی مجموعه بازی Gran Turismo پلی استیشن در همکاری با Sony AI به رونمایی از یک پروژه‌ی پیشرفته‌ی هوش مصنوعی می‌پردازد.

سونی در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) قرار است از یک پروژه‌ی پیشرفته و متمرکز روی هوش مصنوعی رونمایی کند؛ پروژه‌ای که دستاورد همکاری استودیو بازی‌سازی ژاپنی Polyphony Digital پلی استیشن و تیم Sony AI است. این خبر رسمی در حالی اعلام شد که می‌دانیم Polyphony Digital و بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی دقیقا ۲۵ روز تا عرضه‌ی بازی Gran Turismo 7 برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 فاصله دارند.

سونی یک ویدیو کوتاه با محوریت این همکاری پخش کرده است و در روز چهارشنبه مطمئن خواهیم شد که آیا پروژه‌ی مورد بحث ربطی به اخبار بازی پیدا می‌کند یا نه. شما می‌توانید این ویدیو را در ادامه تماشا کنید و برداشت خود از آن را با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

شرکت Sony بارها به همکاری بخش‌های مختلف خود با یکدیگر برای رسیدن به دستاوردهای گوناگون علاقه‌مند بوده است. اما طبیعتا وقتی این اتفاق با محوریت یکی از استودیوهای بازی‌سازی فرست-پارتی پلی استیشن رخ می‌دهد، ناگهان توجه بسیاری از گیمرها را هم جلب می‌کند. آیا این پروژه ربطی به تجربه‌ی ما از بازی ریسینگ GT7 هم خواهد داشت؟ شاید. در هر حالت بازی گرن توریزمو 7 در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) روی کنسول PS4 و کنسول PS5 به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده