// دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۹

احتمال عرضه بازی شوتر استودیو Deviation Games برای PS5 در سال ۲۰۲۴

شایعه‌ی جدید می‌گوید که بازی شوتر انحصاری در حال ساخت استودیو Deviation Games هم شامل بخش‌های چندنفره می‌شود و هم بخش تک‌نفره‌ی بسیار متمرکز روی داستان دارد.

براساس اطلاعات موجود در لینکدین می‌دانیم که Deviation Games با یک استودیو در آمریکا و یک استودیو در کانادا اکنون بیشتر از ۱۱۰ بازی‌ساز دارد. تازه آگهی‌های استخدام نشان می‌دهند که تعداد اعضای تیم به‌زودی بیشتر خواهد شد. براساس جدیدترین اخبار بازی که بیرون‌آمده از توییت‌های جدید اکانت Oops Leaks هستند، بازی شوتر این تیم احتمالا در سال ۲۰۲۴ برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

ماه‌ها قبل به‌صورت رسمی اعلام شد که Deviation Games در همکاری با استودیو XDev سونی مشغول تولید بازی انحصاری PS5 شده است؛ اثری که تحت برند PS Studios عرضه می‌شود و از پشتیبانی‌های مالی و فنی بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی بهره می‌برد. جیسون بلاندل، رئيس سابق استودیو Treyarch و دیو آنتونی، کارگردان بازی Call of Duty: Black Ops از مهم‌ترین بازی‌سازهای Deviation Games هستند.

این اکانت که با افشای اخبار بازی قبل از اعلام رسمی آن‌ها از سوی عده‌ای به‌عنوان یک اینسایدر ناشناس پذیرفته شده است، توضیح داد که این بازی شوتر هم شامل کمپین تک‌نفره با تمرکز فراوان روی داستان‌گویی خواهد بود و هم تجربه‌ی مولتی‌پلیر را تقدیم گیمرها خواهد کرد. بسیاری از اعضای Deviation Games سابقه‌ی کار روی بازی‌های شوتر را دارند.

همکاری Deviation Games با سونی پلی استیشن

بازیکن‌ها براساس جزئیات آگهی‌های استخدامی و سابقه‌ی اعضای تیم حدس زده بودند که بازی جدید استودیو Deviation Games در اصل یک شوتر اکشن است که گویا گیم‌پلی آن در برخی از بخش‌ها شامل المان‌های RPG (نقش‌آفرینی) نیز می‌شود. همچنین آن‌ها متوجه شدند که ظاهرا بازی هم شامل بخش آنلاین و هم شامل بخش داستانی تک‌نفره خواهد بود. حالا ادعای این منبع غیررسمی با آن فرض‌های ایجادشده جور درمی‌آید.

منبع شایعه می‌گوید که محصول مورد بحث یک بازی شوتر اول‌شخص در کلاس جهانی و پروژه‌ای جاه‌طلبانه است که سال‌ها مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد. در نتیجه احتمالا ساخته‌ی استودیو Deviation Games یکی از همان «۱۰ بازی لایو سرویس سونی تا سال ۲۰۲۶» به شمار می‌آید. اگر صحبت‌های منبع شایعه درست باشند، بازی چند Mode چندنفره خواهد داشت و حتی شاید با گذر زمان شامل کمپین‌های داستان‌محور تک‌نفره‌ی بیشتر هم شود. در این بین ظاهرا حالت‌های مولتی‌پلیر بازی هم تجربه‌های آرکید و هم رقابت‌های حرفه‌ای را به بازیکن‌ها تحویل خواهند داد.

جیسون بلاندل چند هفته‌ی قبل گفت که سازندگان به برخورداری این بازی کنسول PS5 از داستان‌گویی همراه‌با گیم‌پلی جذاب اهمیت زیادی می‌دهند و پروژه در سال ۲۰۲۲ وارد مرحله‌ی اصلی تولید می‌شود. براساس شایعه‌ی جدید، شاید پیش از پایان یافتن سال جاری میلادی شاهد انتشار اخبار بازی رسمی راجع به این محصول باشیم. در آخر ما فقط با گذر زمان و پس از معرفی کامل و رسمی این بازی می‌فهمیم که آیا شایعه‌ی مورد بحث درست بود یا نه.


منبع PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده