نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۵

پاداش سازندگان Sifu به خریدارهای نسخه دیلاکس بابت تاخیر Early Access

استودیو Sloclap با حل مشکل Early Access بازی Sifu اعلام کرد که به خاطر چند ساعت تأخیر برای تجربه‌ی بازی، هدیه‌ای را در دسترس خریداران نسخه‌ی Deluxe قرار می‌دهد.

یکی از مزایای خرید نسخه‌ی Deluxe بازی Sifu دسترسی زودهنگام به این محصول بوده است. در حقیقت افرادی که نسخه‌ی دیلاکس را خریدند، دو روز زودتر از تاریخ عرضه‌ی رسمی می‌توانند مشغول تجربه‌ی Sifu شوند. اما یک مشکل فنی کاری کرد که دسترسی آن‌ها به بازی با چند ساعت تأخیر مواجه شود؛ مشکلی که خوش‌بختانه دیروز سازندگان موفق به برطرف کردن آن شدند. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، تیم اسلوکلپ (Sloclap) که طی همکاری با شرکت سونی موفق به رفع مشکل دانلود بازی برای دارندگان نسخه‌ی Deluxe شد، برای جبران این حادثه از اختصاص پاداش به خریداران نسخه‌ی دیلاکس خبر داد.

بازی سیفو روز گذشته و در قالب دسترسی زودهنگام (Early Access) برای دارندگان نسخه‌ی دیلاکس در دسترس قرار گرفت. اما مشکل اینجا بود که تعدادی از اشخاصی که نسخه‌ی مورد بحث از بازی را در پلی استیشن استور خریده بودند،‌ حتی پس از آغاز زمان دسترسی زودهنگام نمی‌توانستند سیفو را روی کنسول‌های خود اجرا کنند. آن‌ها مشکل یادشده را در توییتر و ردیت به‌گوش سازندگان بازی رساندند و تیم اسلوکلپ همراه‌با شرکت سونی وارد عمل شد.

پوستر بازی سیفو (Sifu)

حدودا ۱۳ ساعت قبل، صفحه‌ی توییتر استودیو اسلوکلپ با نشر یک توییت از رفع شدن مشکل فنی خبر داد. در این توییت می‌خوانیم: «تیم‌های شرکت پلی استیشن به ما خبر دادند که مشکل دسترسی زودهنگام به بازی برطرف شده است و حالا می‌توانید Sifu را دریافت کنید. یک بار دیگر باید بگوییم که از این بابت واقعا متاسفیم و از گیمرهایی که امیدوار بودند با Early Access بازی را اجرا کنند، معذرت‌خواهی می‌کنیم. ما یک هدیه‌ی اختصاصی را برای دارندگان نسخه‌ی دیلاکس درنظر داریم که به‌زودی شما را از آن باخبر خواهیم کرد».

بازی سیفو در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) راهی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی می‌شود. دارندگان نسخه‌ی دیلاکس همین حالا می‌توانند بازی را دریافت و تجربه کنند. روز گذشته منتقدان با نشر دیدگاه‌های خود پیرامون این بازی، از تبدیل شدن Sifu به یک اثر بسیار چالش‌برانگیز و سرگرم‌کننده خبر دادند.

نظر شما چیست؟ آیا مشکل دریافت نسخه‌ی دیلاکس بازی برای شما هم پیش آمده بود؟ اگر موفق به‌تجربه‌ی بازی شده‌اید، نظرتان درباره‌ی Sifu را برای زومجی بنویسید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده