نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۹

احتمال رونمایی از بازی Bully 2 در آینده

با اینکه اخیرا شرکت راک‌استار گیمز توسعه‌ی بازی Grand Theft Auto 6 را تأیید کرد، شاید آن‌ها آثار مختلفی را در دست تولید داشته باشند.

شرکت راک‌استار گیمز اخیرا به خواسته‌ی میلیون‌ها طرفدار پاسخ داد و نهایتا ۹ سال پس از عرضه‌ی GTA 5 تأیید کرد که بازی Grand Theft Auto جدید در دست توسعه قرار دارد. حتی با وجود اینکه جزئیات زیادی از نسخه‌ی بعدی مجموعه ارائه نشد، اما این محصول در چند روز گذشته تیتر اصلی اخبار بازی بود. البته ظاهرا این تمام ماجرا نیست و در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Rockstar Games بازی‌های دیگری را نیز در دست تولید دارد.

چند ماه پیش، تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی‌های ویدیویی ادعا کرد که بازی Bully 2 در شرکت راک‌استار در دست تولید بود و با اینکه اطلاعات پیرامون پروژه «کمی مبهم» است، اما احتمال رونمایی قریب‌الوقوع آن وجود دارد. تام هندرسون اخیرا پس از معرفی بازی Grand Theft Auto 6 با انتشار یک توئیت گفت: «هنوز بر این باورم که اتفاقاتی پیرامون مجموعه بازی Bully در حال رخ دادن است».

حتی اگر این ادعا رنگ واقعیت به خود بگیرد و نهایتا از بازی Bully 2 رونمایی شود، کسی نمی‌داند که چه زمانی این اتفاق رخ می‌دهد. بااین‌وجود تعجب‌آور نخواهد بود اگر شرکت راک‌استار به‌طور همزمان چند پروژه را در دست تولید داشته باشد. درهرصورت باتوجه‌به انتظار زیاد طرفدارها برای تجربه‌ی دنباله‌ی Bully و اینکه توسعه‌ی این نسخه در گذشته موفقیت‌آمیز نبوده است، امیدواریم که گزارش‌ها این‌بار به انتشار اخبار بازی رسمی منتهی شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده