نویسنده: هومن فلاحی
// یکشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۹

احتمال فاش شدن ماه عرضه بازی Hogwarts Legacy

طبق شایعه جدید منتشر شده، ماه انتشار بازی Hogwarts Legacy ممکن است مشخص شده باشد.

مدتی پیش بود که یکی از مدیران برداران وارنر رسما اعلام کرد هواداران به احتمال زیاد تا پایان امسال شاهد عرضه‌ی دو بازی موردانتظار Hogwarts Legacy و Gotham Knights خواهند بود. این در حالی است که بلومبرگ اخیرا ادعا کرده است که عرضه بازی Suicide Squad: Kill the Justice League که توسط شرکت راک‌استدی در دست توسعه است، تا سال ۲۰۲۳ به تأخیر افتاده است.

حال براساس جدیدترین شایعات پیرامون بازی مورد انتظار Hogwarts Legacy، وب‌سایت The Rowling Library که یکی از پایگاه‌های طرفداری آثار جی. کی. رولینگ خالق دنیای هری پاتر محسوب می‌شود گزارش داده است که قرار است شرکت نشر کتاب Insight Editions که به‌عنوان یکی از ناشران کتاب‌های آرت‌بوک‌ و پوستر مجموعه هری پاتر شناخته می‌شود، کتاب The Art and Making of Hogwarts Legacy را در ماه سپتامبر منتشر کند.

این کتاب که براساس اطلاعات شمارهٔ استاندارد بین‌المللی کتاب یا شابک (ISBN) آن قرار است در روز ۶ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۶ شهریور ۱۴۰۱) عرضه شود، مجموعه‌ای از کانسپت آرت‌ها، طراحی‌های هنری شخصیت‌ها و موجودات دنیای جادویی هاگوارتز را شامل خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده، جودی رونسون که به‌عنوان نویسنده کتاب‌هایی مانند The Secrets of Dumbledore از مجموعه سینمایی موجودات شگفت‌انگیز و کتاب Harry Potter: Film Wizardry شناخته می‌شود، وظیفه تالیف کتاب تصاویر هنری بازی Hogwarts Legacy را بر عهده خواهد داشت.

سواری گرفتن از یک گریفین در بازی Hogwarts Legacy

معمولا کتاب‌های هنری همراه بازی‌های ویدیویی همزمان یا مدتی زودتر از عرضه بازی در اختیار هواداران قرار می‌گیرند. پیش از این نیز یکی از کاربران توییتر که به درستی جزئیات و تصاویر هنری بازی Star Wars: Eclipse را پیش از معرفی آن لو داده بود، از احتمال بالای انتشار بازی Hogwarts Legacy در ماه سپتامبر خبر داده بود.

در مجموعه کتاب‌های هری‌ پاتر، دانش‌آموزان مدرسه جادویی هاگوارتز در اولین روز از ماه سپتامبر برای آغاز سال تحصیلی جدید توسط قطار Hogwarts Express به قلعه هاگوارتز برمی‌گردند و بنابراین این می‌تواند فرصت مناسبی برای توسعه‌دهندگان بازی در استودیوی Avalanche Software باشد تا هوادارانی که سال‌ها در انتظار عرضه این بازی هستند را در هفته اول ماه سپتامبر به ماجراجویی‌های ناشناخته در دنیای جادویی مدرسه هاگوارتز ببرند.

بازی Hogwarts Legacy در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده