// یکشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۸

سانتا مونیکا برای ساخت یک بازی جدید و بزرگ نیرو جذب می‌کند

استودیوی سانتا مونیکا برای کار روی یک پروژه‌ی بازی‌ جدید و بزرگ، به‌دنبال استخدام افرادی در سمت‌های مهم است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Santa Monica در حال حاضر مشغول جذب نیرو برای یک پروژه‌ی «بزرگ» است. این استودیوی فرست پارتی سونی که از سال ۲۰۰۵ تمرکز خود را روی ساخت نسخه‌های مختلف مجموعه‌ی God of War گذاشته است، چندوقتی است روی یک آی‌پی جدید و معرفی‌نشده‌ی دیگر هم کار می‌کند. آن‌ها آگهی‌های استخدامی جدید خود را همین اواخر پست کردند و به‌دنبال استخدام افرادی در سمت‌های مهمی از جمله کارگردان هنری هستند. در آگهی مربوط‌به این سمت تاکید شده است که فرد باید با توسعه‌‌ی بازی‌های AAA به‌خوبی آشنا باشد و بتواند تیم‌هایی متشکل از هنرمندان حوزه‌های مختلف را مدیریت و با یکدیگر هماهنگ کند.

به‌نظر نمی‌رسد که این موج جدید استخدام به ساخت بازی God of War: Ragnarok ربط داشته باشد. چون رافائل گراسِتی در حال حاضر در جایگاه کارگردان هنری مشغول کار روی جدیدترین نسخه‌ی سری خدای جنگ است و فردی که به‌عنوان کارگردان هنری جدید در سانتا مونیکا استخدام می‌شود، احتمالا باید روی پروژه‌ی دیگری کار کند. نکته‌ی دیگر این است که God of War: Ragnarok قرار است در سال جاری میلادی منتشر شود و به احتمال زیاد اکنون مراحل نهایی توسعه را سپری می‌کند. به همین خاطر، خیلی بعید به‌نظر می‌رسد که سازندگان افراد جدید را در چنین مرحله‌ای به تیم ساخت اضافه کنند.

سانتا مونیکا در بهار گذشته به‌دنبال جذب فردی بود که در زمینه‌ی طراحی محیط‌ها و کاراکترهای فانتزی تجربه داشته باشد. آن‌ها از دی‌ماه سال گذشته برای ساخت بازی تازه‌ی خود در حال جذب توسعه‌دهندگان جدید هستند و در این راستا افرادی را در سمت‌هایی چون نویسنده‌ی ارشد و طراح کاراکتر به همکاری دعوت کرده‌اند. همچنین هنوز مشخص نیست که آگهی‌های مذکور برای ساخت همان یک بازی معرفی‌نشده‌ی سانتا مونیکا هستند یا این استودیو برای بیش از یک پروژه نیاز به نیروی جدید دارد. می‌دانیم که کوری بارلوگ دیگر در مقام کارگردان در ساخت Ragnarok دخالت ندارد و طبق شایعات، روی یک آی‌پی جدید کار می‌کند و این آگهی‌های جدید می‌تواند مربوط‌به این پروژه باشد.

شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی جدید سانتا مونیکا چه فکر می‌کنید؟ گمانه‌زنی‌ها و دیدگاه‌های خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده