// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۳

عرضه GTA 5 و GTA Online برای نسل ۹ در ماه اسفند

راک‌استار گیمز تایید کرد که تنها چند هفته تا عرضه‌ی نسخه‌ی نسل ۹ بازی Grand Theft Auto 5 و GTA Online باقی مانده است.

نسخه‌ی نسل ۹ بازی GTA 5 و بازی Grand Theft Auto Online، بخش آنلاین بسیار بزرگ آن در تاریخ ۱۵ مارس (۲۴ اسفند) روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. رزولوشن 4K، نرخ فریم ۶۰، ری تریسینگ، HDR، افزایش کیفیت چشم‌اندازها، تکسچرهای به‌روزرسانی‌شده، لودینگ‌های سریع‌تر، پشتیبانی از لرزش‌های پرجزئیات دسته‌ی دوال‌سنس کنسول PS5 و صدای سه‌بعدی در این نسخه انتظار گیمرها را می‌کشند.

سیو شما در بخش داستانی بازی GTA V و شخصیت‌هایی که در بخش آنلاین دارید، از نسخه‌ی نسل ۸ به نسخه‌ی نسل ۹ منتقل خواهند شد. در نسخه‌ی نسل ۹ دیگر برای تجربه‌ی بخش آنلاین بازی GTA 5 حتی نیازی به تجربه‌ی افتتاحیه‌ی بخش داستانی ندارید. بخش آموزشی جدید و امکاناتی که به سرعت بازیکن را به فعالیت در چهار تجارت می‌رسانند هم در نسخه‌ی نسل ۹ بازی Grand Theft Auto Online قرار گرفته‌اند. مبلغ قابل توجهی از پول داخل بازی، چند سلاح و یک اتومبیل سطح بالا هم در بخش آنلاین به گیمر تحویل داده می‌شوند.

بازیکن‌های کنسول PS5 می‌توانند به مدت سه ماه نسخه‌ی نسل ۹ بازی GTA Online را به شکل رایگان دانلود کنند

راک‌استار می‌خواهد که رفتن به سراغ بازی GTA Online در نسل ۹ هم برای بازیکن‌های قدیمی این بخش و هم برای گیمرهایی که هنوز آن را تجربه نکرده‌اند، جذاب باشد. یکی از پیشرفت‌های بخش آنلاین نسبت به قبل هم وجود امکان آپگرید وسایل نقلیه است.

افرادی که فقط مایل به تجربه‌ی بخش آنلاین بازی هستند و قصد رفتن سراغ بخش داستانی بازی GTA V را ندارند، به‌سادگی می‌توانند فقط سراغ دانلود نسخه‌ی جداگانه‌ی بازی Grand Theft Auto Online بروند. تمام گیمرهای کنسول پلی استیشن 5 سونی می‌توانند به مدت سه ماه نسخه‌ی نسل ۹ بازی GTA Online راک‌استار گیمز را به‌صورت رایگان دریافت کنند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده