نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۸

شروع بسیار قدرتمند بازی Dying Light 2 در استیم

بازی اکشن نقش‌آفرینی ترسناک Dying Light 2 Stay Human شروع بسیار خوبی در استیم داشته و توجه تعداد زیادی از بازیکن‌ها را به خود جلب کرده است.

پربیراه نیست اگر بگوییم که بازیکن‌ها بیش از اندازه برای انتشار بازی Dying Light 2 Stay Human هیجان‌زده بودند. با اینکه این بازی نقش‌آفرینی پسا-آخرالزمانی جهان-باز شرکت تکلند با تأخیرها و مشکلات بسیاری بر سر راه پرفرازونشیب توسعه مواجه شد، اما انتظار طرفدارها برای تجربه‌ی آن نهایتا به پایان رسید. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا هیجان بازیکن‌ها برای تجربه‌ی Dying Light 2 باعث شروع بسیار قدرتمند بازی شده است.

در زمان نگارش این مطلب، بازی Dying Light 2 Stay Human بیش از ۲۲۶ هزار بازیکن در استیم داشت که این تعداد به‌طور پیوسته و به‌سرعت در حال افزایش است. این بازی درحال‌حاضر در رتبه‌ی چهارم آثار دارای بیشترین تعداد بازیکن همزمان در استیم قرار دارد و از بازی‌هایی مانند  GTA 5 ،Team Fortress 2 و Rainbow Six Siege پیشی گرفته است. با استناد به SteamDB، بیشترین تعداد بازیکن‌های همزمان نسخه‌ی اول بازی Dying Light در استیم در سال ۲۰۱۷ ثبت شد که از مرز ۴۵ هزار بازیکن فراتر رفت. بااین‌حال، بازی Dying Light 2 در عرض چند ساعت بیش از ۵ برابر این تعداد بازیکن را در استیم به خود جذب کرده است که همچنان روبه افزایش است.

اخیرا بسته‌ی به‌روزرسانی روز اول Dying Light 2 Stay Human منتشر شد که بیش از هزاران بهبود و اصلاح را برای بازی به ارمغان می‌آورد. مدتی قبل تکلند از تأخیر نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی خبر داد و اظهار داشت که کاربران این کنسول هیبریدی باید در اواخر سال ۲۰۲۲ منتظر تجربه‌ی آن باشند. کسانی که نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی اکشن نقش‌آفرینی را خریداری می‌کنند، قادر به ارتقاء رایگان آن به نسخه‌های نسل ۹ خواهند بود.

بازی Dying Light 2 Stay Human درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی ترسناک که به استثنای مقدمه می‌توان تمام بخش‌های آن را به‌صورت کوآپ تجربه کرد، دارای ۴۰ هزار خط دیالوگ است. تکلند زمان دقیق راه‌یابی کو-آپ به این بازی را اعلام نکرد، اما متعهد به پنج سال پشتیبانی از آن شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده