نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۳

نمایش فعالیت‌های اختیاری در تریلر جدید بازی Horizon Forbidden West

بازی Horizon Forbidden West استودیو گوریلا گیمز فعالیت‌های اختیاری زیادی را در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد که برخی از آن‌ها در تریلر تازه به نمایش درآمده است.

بازی Horizon Forbidden West استودیو گوریلا گیمز به‌زودی در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. با اینکه داستان اصلی این بازی اکشن نقش‌آفرینی نقش زیادی در جلب توجه بسیاری از افراد خواهد داشت، اما هورایزن فوربیدن وست موارد دیگری نیز برای ارائه دارد. این بازی جهان-باز مملو از محتواهایی است که در سراسر دنیای پهناور آن پراکنده شده است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سونی با پخش یک تریلر برخی از فعالیت‌های اختیاری بازی را به نمایش گذاشته است. شما می‌توانید تریلر جدید بازی Horizon Forbidden West را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

این تریلر با تمرکز روی سفر بین سکونتگاه‌های مختلف و نظارت بر سلاح‌ها، لباس‌ها و ارتقاء آن‌ها آغاز می‌شود و سپس به‌سراغ تعدادی از فعالیت‌های اختیاری می‌رود که بازیکن‌ها قادر به انجام آن‌ها خواهند بود. برای مثال، یاغیان ریگیلا از قبیله‌ی Tenakth دارای چندین پایگاه مرزی در سراسر نقشه هستند که گیمرها می‌توانند یکی پس از دیگری به پاکسازی آن‌ها بپردازند. فعالیت‌ Scavenger Contract وظیفه‌ی شکار موجودات ماشینی برای یافتن اجزای خاص را به الوی محول می‌کند و فعالیت‌های دیگری نظیر مبارزه با موجودات ماشینی رعب‌انگیز در میدان مبارزه، مسابقه با دیگر سوارکاران و ردیابی و کاوش در مناطق زیرزمینی ساعت‌ها گیمرها را سرگرم خواهد کرد.

بازی Horizon Forbidden West در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. مدتی قبل این بازی نقش‌آفرینی رده‌بندی سنی T یا مناسب نوجوانان ۱۳ سال و بالاتر را دریافت کرد که مشابه نسخه‌ی اول یعنی بازی Horizon Zero Dawn است. کاربران پلی استیشن 5 باید حدودا ۹۰ گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی کنسول را برای تجربه‌ی بازی آماده کنند. بازی هورایزن فوربیدن وست بیش از ۴۰ موجود ماشینی خواهد داشت که بازیکن‌ها در طول ماجراجویی‌های خود با آن‌ها مواجه می‌شوند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده