// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۹

عملکرد مالی بسیار خوب بخش گیمینگ شرکت کونامی

گزارش مالی جدید کونامی نشان می‌دهد که بخش سرگرمی‌های دیجیتالی این شرکت عملکرد مالی بسیار خوبی در سه ماه پایانی سال ۲۰۲۱ داشته است.

طی روزهای اخیر در جدیدترین اخبار بازی شاهد انتشار گزارش‌های مالی شرکت‌های گوناگون بودیم. حالا نوبت به کونامی رسیده است که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کند و براساس گزارش جدید، به‌شدت از عملکرد مالی بخش سرگرمی‌های دیجیتالی خود در سال مالی جاری (از آوریل ۲۰۲۱ تا مارس ۲۰۲۲) رضایت دارد. فروش کارت‌های !Yu-Gi-Oh، بازی‌های موبایلی و بازی‌های کنسولی کونامی، همگی برای این شرکت سودآور بوده‌اند.

بخش‌های دیگر کونامی نیز در حال خارج شدن از سایه‌ی تاثیرات منفی محدودیت‌های مربوط‌به شیوع ویروس کرونا/کووید 19 هستند. درآمد کلی کونامی با ۱۲ درصد افزایش نسبت به سال قبل و سود شرکت با ۳۰.۲ درصد افزایش نسبت به سال قبل روبه‌رو شد. درآمد و سود بخش سرگرمی‌های دیجیتالی نیز به ترتیب با رشدهای ۶/۴ و ۶/۵ درصدی نسبت به بازه‌ی زمانی مشابه در سال قبل پیشرفت کردند.

سرویس Konami Amusement Game Station به موفقیت قابل‌توجه برای شرکت کونامی دست پیدا کرده است. این سرویس به کاربرها اجازه می‌دهد که روی کامپیوترهای شخصی و موبایل‌ها به تجربه‌ی بازی‌های آرکید بپردازند. شرکت Konami همچنان مشغول ساخت بازی کنسولی Edens Zero است و تاریخ عرضه‌ی آن را اعلام نمی‌کند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده