// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۹

شایعه: کراس اور فورتنایت با آنچارتد در آینده نزدیک

به‌تازگی شایعه شده است که یک کراس‌اور بین فورتنایت و آنچارتد در بازی Fortnite انجام خواهد شد.

تیم سازنده‌ی فورتنایت در چند سال گذشته تعداد زیادی شخصیت شناخته‌شده و دوست‌داشتنی را از آثار معروف مختلف به این بازی اضافه کرده است که البته شامل شخصیت‌های جهان بازی‌های ویدیویی نیز می‌شود. شخصیت‌های بازی‌های انحصاری پلی استیشن مانند الوی از بازی Horizon Zero Dawn و کریتوس از بازی God of War هر دو وارد این بازی رایگان شوتر بتل رویال شده‌اند و به نظر می‌رسد به‌زودی یک شخصیت دیگر پلی استیشن نیز به آن‌ها ملحق خواهد شد.

همان‌طور که توسط Egyptian_Leaker در توییتر گزارش شد، چالشی که در فایل‌های فورتنایت پیدا شده است، نشان می‌دهد که کراس‌اور با Uncharted ممکن است به‌زودی به بازی اضافه شود. این چالش از بازیکنان می‌خواهد با استفاده از نقشه‌ی گنج Uncharted، آن را پیدا کنند. علاوه‌بر این به نظر می‌رسد دو اسکین برای شخصیت‌های مرد با اسم رمز Sleek و یک پس‌زمینه‌ی خاص نیز به Fortnite اضافه خواهند شد که شاید مربوط‌به بازی Uncharted یا فیلم آنچارتد باشد.

تروفی در فورتنایت مربوط به آنچارتد

همان‌طور که می‌دانید، UNCHARTED: Legacy of Thieves Collection به‌تازگی برای پلی استیشن 5 عرضه شده است و در آن سو فیلم Uncharted به‌زودی اکران خواهد شد. بنابراین انجام یک کراس‌اور تبلیغاتی با فورتنایت اصلا تعجب‌آور نخواهد بود. با همه‌ی این‌ها اگر واقعا قرار باشد کراس‌اور آنچارتد و فورتنایت در بازی Fortnite را ببینیم، به‌زودی اطلاعیه‌ی رسمی در این‌باره دریافت خواهیم کرد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده