نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۲

توسعه یک بازی اکشن فانتزی کو-آپ توسط سازنده Godfall

آگهی شغلی اخیر استودیو کانترپلی گیمز، سازنده‌ی بازی Godfall نشان می‌دهد که آن‌ها روی یک شوتر کوآپ اکشن-فانتزی معرفی‌نشده کار می‌کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو کانترپلی گیمز کار روی بازی بعدی خود را آغاز کرده است. بازی اکشن نقش‌آفرینی Godfall استودیو Counterplay Games در اواخر سال ۲۰۲۰ در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. با اینکه جلوه‌های بصری پرزرق‌وبرق این بازی لوتر اسلشر توجه برخی از افراد را در آستانه‌ی انتشار به خود جلب کرد، اما طولی نکشید که گیمرها در جریان مشکلات فراوان آن قرار گرفتند. بااین‌حال، اگر پتانسیل‌هایی در بازی Godfall و سازنده‌ی آن دیدید، احتمالا کنجکاو هستید که بدانید کانترپلی گیمز در آینده سراغ توسعه‌ی چه اثری خواهد رفت.

یک آگهی شغلی تازه از سوی استودیو کانترپلی گیمز برای سمت تهیه‌کننده منتشر شده است که نشان از کار این توسعه‌دهنده روی یک «بازی شوتر اکشن فانتزی مشارکتی معرفی‌نشده» دارد. این فرصت شغلی اطلاعات زیادی راجع به بازی در حال توسعه‌ی استودیو Counterplay Games در اختیار نمی‌گذارد. نظر به اینکه این آگهی شغلی به «یک بازی AAA با سازوکاری پویا» اشاره دارد، احتمالا با اثری لایو-سرویس طرف خواهیم بود.

البته احتمالا مدتی طول خواهد کشید تا ببینیم که دقیقا با چه اثری سروکار خواهیم داشت. بااین‌حال باید دید که استودیو کانترپلی گیمز چه درس‌هایی از بازی گادفال گرفته است و چگونه از آن‌ها در بازی بعدی خود استفاده می‌کند. بازی Godfall: Challenger Edition در ماه دسامبر ۲۰۲۱ به‌شکل رایگان در دسترس کاربران سرویس پلی استیشن پلاس و فروشگاه اپیک گیمز قرار گرفت. این نسخه شامل محتوای داستانی بازی اصلی و بسته‌ی الحاقی Fire & Darkness نمی‌‎شود و تنها امکان تجربه‌ی سه حالت Endgame را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده