// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۰

تاخیر احتمالی بازی Suicide Squad تا سال ۲۰۲۳

جیسون شرایر از رسانه‌ی بلومبرگ گزارش داد که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League تا سال ۲۰۲۳ تأخیر خورده است.

بازی Suicide Squad، اثر جدید استودیو Rocksteady ظاهرا تا سال ۲۰۲۳ تأخیر خورده است. شرکت وارنر و تیم سازنده حداقل در لحظه‌ی نگارش خبر، هنوز این گزارش جیسون شرایر را تایید نکرده‌اند. اما کارنامه‌ی این خبرنگار رسانه‌ی بلومبرگ و و بارها درست از آب درآمدن گزارش‌های او سبب می‌شوند که بسیاری از مخاطب‌ها به تمامی صحبت‌های وی به چشم اخبار بازی رسمی نگاه کنند.

بازی Gotham Knights، بازی Hogwarts Legacy و بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga همگی آثاری از شرکت برادران وارنر هستند که برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده بودند. اما شرایط کاری دروان شیوع ویروس کرونا/کووید 19 و مشکلات دیگر باعث شد که تاریخ عرضه‌ی آن‌ها به سال ۲۰۲۲ منتقل شود. در این بین قرار بود بازی Suicide Squad: Kill the Justice League هم مثل سه اثر نام‌برده طی همین سال میلادی از راه برسد. ولی گویا شاهد رخ دادن این اتفاق نخواهیم بود.

جیسون کیلار، مدیرعامل وارنرمدیا هفته‌ی قبل در توییتر نوشت که این شرکت چند بازی بسیار مورد انتظار خود را در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد. در آن توییت شاهد تصاویر لوگو بازی Hogwarts Legacy از جهان هری پاتر و لوگو بازی Gotham Knights از جهان بتمن بودیم. جدا از آن‌ها هم که به‌صورت رسمی می‌دانیم بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga در تاریخ ۵ آوریل (۱۶ فروردین) منتشر می‌شود. پس خود به خود عده‌ای باتوجه‌به سکوت حاکم پیرامون بازی Suicide Squad شک کردند که چرا در توییت کیلار خبری از تصویر لوگو اثر جدید راک‌استدی نیست.

هارلی کوئین، کینگ شارک، ددشات و کاپیتان بومرنگ در والپیپر بازی سوساید اسکواد از استودیوهای راک استدی

شرکت وارنر در آستانه‌ی یک تغییر بسیار بزرگ قرار دارد. زیرا طی سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ به‌صورت کامل از شرکت AT&T جدا می‌شود و به دیسکاوری می‌پیوندد؛ تا شرکت عظیم Warner Bros. Discovery به وجود بیاید.

استودیو بازی‌سازی Rocksteady که در شهر لندن قرار گرفته است، با سه‌گانه‌ی تحسین‌شده‌ی Batman: Arkham شناخته می‌شود. بازی Batman: Arkham Knight آخرین اثر بزرگ عرضه‌شده از سوی راک‌استدی است و اواسط سال ۲۰۱۵ تقدیم گیمرها شد. پس اگر واقعا Suicide Squad: Kill the Justice League تا ۲۰۲۳ تأخیر خورده باشد، سال بعد بالاخره پس از هشت سال صبر نوبت به انتشار بازی بزرگ جدید استودیو Rocksteady می‌رسد.


منبع Bloomberg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده