نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۱

عرضه محدود بازی موبایل Apex Legends در آینده نزدیک

بازی Apex Legends Mobile شرکت EA به‌زودی در برخی از کشورها به‌صورت محدود عرضه می‌شود و از حالا امکان پیش ثبت‌نام آن فراهم شده است.

بازی Apex Legends درحال‌حاضر یکی از آثار برجسته‌ی الکترونیک آرتز به‌حساب می‌آید. بنابراین جای تعجبی ندارد که این شرکت بخواهد سراغ عرضه‌ی ایپکس لجندز برای کاربران پلتفرم‌های دیگر برود و موفقیت‌های آن را دوچندان کند. شرکت الکترونیک آرتز از مدت‌ها قبل درباره‌ی آوردن این بازی بتل رویال شوتر رایگان استودیو ریسپاون اینترتینمنت به موبایل صحبت می‌کند. بازی Apex Legends Mobile یک سال پیش معرفی شد، اما تاکنون در دسترس بازیکن‌ها قرار نگرفته است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا این بازی موبایل فاصله‌ی زیادی تا عرضه ندارد.

استودیو Respawn Entertainment با انتشار یک توئیت اعلام کرد که به‌زودی بازی Apex Legends Mobile به‌صورت محدود عرضه خواهد شد. این بازی در ابتدا در دسترس کاربران برخی از کشورها نظیر آرژانتین، کلمبیا، مکزیک، پرو، اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، استرالیا و نیوزیلند قرار می‌گیرد. در این کشورها از همین حالا می‌توان برای پیش ثبت‌نام بازی ازطریق فروشگاه گوگل پلی اقدام کرد. استودیو ریسپاون می‌گوید که جزئیات بیشتر از زمان عرضه‌ی بازی برای مناطق دیگر و iOS بعدا ارائه خواهد شد. درحال‌حاضر مشخص نیست که کاربران سایر مناطق چقدر باید برای تجربه‌ی ایپکس لجندز موبایل منتظر بمانند و عرضه‌ی محدود آن در کشورهای منتخب چه زمانی اتفاق می‌افتد.

البته می‌توان انتظار داشت که شرکت الکترونیک آرتز به‌زودی اطلاعات بیشتری را در این‌باره به اشتراک بگذارد. شرکت EA و استودیو Respawn هر دو امید زیادی به موفقیت بازی Apex Legends Mobile دارند. آثاری نظیر بازی Call of Duty Mobile، بازی PUBG Mobile و بازی فورتنایت هر ساله سود زیادی را نصیب سازندگان می‌کنند و این عرصه از پتانسیل زیادی برخوردار است. دراین‌میان شرکت الکترونیک آرتز در نظر دارد تا بازی Battlefield Mobile را عرضه کند و شرکت اکتیویژن، پروسه‌ی ساخت بازی Call of Duty Mobile را جلو می‌برد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده