نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۳

اعلام تاریخ انتشار نسخه‌ی نسل نهمی Chernobylite

استودیو Farm 51 زمان انتشار نسخه‌ی نسل نهمی بازی ترسناک و نقش‌آفرینی Chernobylite روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس را اعلام کرد.

بازی Chernobylite اثری در سبک وحشت و بقا به شمار می‌آید که بازیکن‌ها را با روایتی جدید از فاجعه‌ی اتمی چرنوبیل آشنا می‌کند. استودیوی بازی‌سازی Farm 51 در زمان اعلام تاریخ انتشار نسخه‌ی نسل هشتمی به‌صورت رسمی اعلام کرد که یک نسخه‌ی ارتقایافته شامل بهبودهای بصری و قابلیت رهگیری پرتو برای کنسول‌های نسل نهمی و پی سی در حال توسعه است و در تاریخ دیگری در دسترس قرار خواهد گرفت.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، نسخه‌ی نسل نهمی Chernobylite در تاریخ ۲۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) روی کنسول‌های پلی‌ استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. همچنین درکنار این نسخه که در قالب به‌روزرسانی منتشر می‌شود، نسخه‌ی Enhanced Edition برای پلتفرم پی سی در دسترس قرار می‌گیرد. به‌گفته‌ی استودیو Farm 51، نسخه‌های اعلام‌شده به ارتقای کیفیت جلوه‌های بصری و افزودن ری تریسینگ می‌پردازند.

کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس می‌توانند از بین دو گزینه‌ی گرافیکی «رزولوشن 4K پویا با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه» یا «رزولوشن 1080p با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه» به انتخاب یک گزینه بپردازند. نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Chernobylite علاوه‌بر پشتیبانی از اکتیویتی کارت‌ها، از دو ویژگی تریگرهای تطبیق‌پذیر و لرزش‌های پرجزئیات و پیشرفته‌ی کنترلر DualSense استفاده می‌کند. همچنین نسخه‌ی فیزیکی پلی استیشن 5 بازی Chernobylite همزمان با انتشار نسخه‌های دیجیتالی نسل نهمی به بازار عرضه خواهد شد.

نیروگاه اتمی چرنوبیل در بازی Chernobylite

علاوه‌بر این موارد، استودیو Farm 51 اعلام کرد محتویات جدید و رایگان در قالب بسته الحاقی Blue Flames نیز در تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ برای تمامی نسخه‌های بازی Chernobylite در دسترس قرار خواهند گرفت. این محتویات شامل مجموعه‌ای از رویدادها و آیتم‌های کالکتیبل تحت عنوان Memories of You با محوریت دو شخصیت Tatyana و Igor به همراه یک اسلحه‌ی جدید در کلاس Silent Assassin Crossbow خواهند بود. در همین تاریخ یک بسته‌‌ شامل برخی محتویات پولی نیز در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

استودیوی بازی‌سازی Farm 51 علاوه‌بر بسته الحاقی Blue Flames، محتوای دیگری را نیز برای بازی Chernobylite در نظر دارد که قرار است در سال ۲۰۲۲ به‌دست بازیکن‌ها برسند. نظر شما در مورد بازی Chernobylite چیست؟ آیا این اثر موفق شده است مانند بازی‌های سری Stalker و Metro بدرخشد؟ شما می‌توانید بررسی بازی Chernobylite را در زومجی مطالعه و تماشا کنید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده