نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۹

ریمستر GTA: Vice City در فهرست بازی های فوریه پلی استیشن ناو

سرویس پلی استیشن Now در ماه فوریه‌ی ۲۰۲۲ ریمستر بازی Grand Theft Auto: Vice City و سه بازی دیگر را تقدیم کاربران می‌کند.

با اینکه شرکت سونی با تصاحب استودیو بانجی به مبلغ ۳.۶ میلیارد دلار روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد، اما فعالیت‌های قابل‌توجه دیگری نیز در برخی از زمینه‌های اکوسیستم پلی استیشن انجام می‌شود. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاربران سرویس PlayStation Now چند بازی برای گذراندن وقت دریافت کرده‌اند؛ آثاری که همین الآن می‌توان سراغ دانلود آن‌ها روی کنسول PS4 و کنسول PS5 رفت.

شرکت سونی اعلام کرد که کاربران سرویس پلی استیشن ناو از امروز قادر به تجربه‌ی بازی Grand Theft Auto: Vice City – The Definitive Edition، ریمستر بازی جهان-باز سندباکس شرکت راک‌استار گیمز خواهند بود. این نسخه‌ی ریمستر در زمان عرضه با برخی از مشکلات فنی دست‌وپنجه نرم می‌کرد؛ بنابراین اکنون زمان مناسبی است تا ازطریق سرویس PS Now سراغ تجربه‌ی آن بروید. بازی Little Big Workshop استودیو Mirage Game نیز در ماه فوریه‌ی ۲۰۲۲ در دسترس کاربران سرویس PlayStation Now قرار می‌گیرد و امکان مدیریت یک کارگاه را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند.

درکنار این آثار، بازی استراتژی Through the Darkest of Times و بازی کو-آپ معمایی Death Squared نیز به فهرست آثار ماه فوریه‌ی ۲۰۲۲ سرویس پلی استیشن ناو اضافه شدند که کاربران می‌توانند از تجربه‌ی آن‌ها لذت ببرند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده