// سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۳

آمار عالی پیش‌فروش Destiny 2: The Witch Queen و پخش تریلر جدید بازی

استودیو بازی‌سازی بانجی اعلام کرد که The Witch Queen در آستانه‌ی شکستن رکورد پیش‌فروش هر بسته‌ی الحاقی بازی Destiny 2 تا امروز قرار دارد.

Destiny 2 در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) با بسته‌ی الحاقی عظیم The Witch Queen گسترش خواهد یافت. بانجی در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که بیشتر از یک میلیون نفر تا امروز به پیش‌خرید The Witch Queen پرداخته‌اند و با این روند، بسته‌ی الحاقی بزرگ مورد بحث در آستانه‌ی شکستن رکورد پیش‌فروش هر DLC عرضه‌شده برای بازی Destiny 2 است. در همین حین سازندگان سراغ پخش تریلر جدید Destiny 2: The Witch Queen هم رفتند.

این تریلر به نمایش برخی از سلاح‌ها، زره‌ها و ابزارهای عجیب و خاصی می‌پردازد که در Destiny 2: The Witch Queen انتظار گیمرها را می‌کشند. استودیو بانجی با این نمایش کاری کرد که بازیکن‌ها نگاهی به سیستم ساخت اسلحه در بازی هم داشته باشند. هنوز به شکل دقیق نمی‌دانیم که چه مقدار از کدام متریال‌ها برای ساخت هر سلاح لازم است.

دانلود ویدیو از آپارات

سلاح Parasite یکی از موارد جالبی است که در تریلر جدید می‌بینیم؛ یک پرتاب‌کننده‌ی کرم‌هایی خطرناک که آسیب آن‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود. سلاح Osteo Striga SMG با قابلیت سمی ویژه نیز در نمایش جدید The Witch Queen بازی Destiny 2 به چشم می‌خورد. به‌نظر می‌رسد که گیمرهای هر کلاس در Destiny 2 هنگام تجربه‌ی The Witch Queen به یک Glaive ویژه با قابلیت‌های مخصوص دسترسی خواهند داشت. سازندگان گفتند که پشتیبانی طرفدارها از بازی با این میزان از پیش‌خرید بسته‌ی الحاقی جدید، باورنکردنی به‌نظر می‌آید و بانجی از آن‌ها بابت همه‌ی این حمایت‌ها سپاسگزار است.

بازی Destiny 2: The Witch Queen روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و Google Stadia عرضه خواهد شد. سونی شرکت بانجی را خریده است و این تیم بازی‌سازی بزرگ درکنار PS Studios به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده