// سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۳

فاش شدن نام احتمالی ۵ قسمت جدید بازی The Dark Pictures

استودیوی سوپرمسیو گیمز نام و لوگو پنج بازی جدید و معرفی‌نشده‌‌‌ی سری The Dark Pictures را به ثبت رسمی رسانده است.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی، یک کاربر توییتر به‌نام the_marmolade متوجه شده که استودیوی Supermassive Games، نام و لوگو پنج بازی جدید و معرفی‌نشده از مجموعه‌ی The Dark Pictures Anthology را در EUIPO، دفتر دارایی‌های معنوی اتحادیه‌ی اروپا به ثبت رسانده است. همان‌طور که در تصویر زیر مشخص است، این پنج بازی عبارت‌اند از:

  • The Dark Pictures: Directive 8020
  • The Dark Pictures: The Craven Man
  • The Dark Pictures: Intercession
  • The Dark Pictures: Winterfold
  • The Dark Pictures Presents O Death

نام و لوگو پنج بازی جدید مجموعه The Dark Pictures

سوپرمسیو گیمز از سال ۲۰۱۹ هرسال یک بازی جدید را از این مجموعه‌ی ترسناک روانه‌ی بازار کرده است. تاکنون سه بازی از سری دارک پیکچرز منتشر شده‌اند که عبارت‌اند از The Dark Pictures Anthology: Man of Medan و Dark Pictures Anthology: Little Hope و Dark Pictures Anthology: House of Ashes. نسخه‌ی چهارم فصل اول مجموعه نیز که The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me نام دارد، در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. همچنین احتمال دارد که پنج بازی نام‌برده در بالا برای فصل دوم دارک پیکچرز درنظر گرفته شده‌ باشند.

Nordisk Games، شرکت سرگرمی مستقر در کپنهاگ دانمارک حدود ۳۱ درصد سهام استودیوی سوپرمسیو گیمز را در سال ۲۰۲۱ خریداری کرد. این شرکت در حال حاضر در استودیوهای بازی‌سازی مختلف در سراسر اروپا سرمایه‌گذاری کرده یا آن‌‌ها را به زیرمجموعه‎‌های خود اضافه کرده است. نوردیسک گیمز برای مثال بر Avalanche Studios، سازنده‌ی مجموعه‌ی Just Cause و بازی Mad Max مالکیت کامل دارند و بخشی از استودیوهایی چون Raw Fury، ناشر بازی Call of Sea و MercurySteam، سازنده‌ی بازی Matroid: Samus به آن‌ها تعلق دارد. گفتنی است که سوپرمسیو گیمز نهمین استودیو و اولین شرکت بریتانیایی بود که به سبد سرمایه‌گذاری نوردیسک گیمز اضافه شد.

The Dark Pictures: Man of Medan

پیت ساموئلز، مدیر ارشد اجرایی سوپرمسیو آن زمان درخصوص معامله با Nordisk Games بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت: «بسیار مفتخریم که نوردیسک گیمز را در چنین دورانی در کنارمان داریم؛ دورانی که مطمئنیم قرار است بسیار هیجان‌انگیز باشد. من و جو (یکی دیگر از مدیران سوپرمسیو) از همان دیدار اولی که با با مارتین و میکل (مدیران نوردیسک) داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که این شرکت شریکی عالی برای ما خواهد بود. به خود می‌بالیم که تخصص و مهارت اعضای نوردیسک گیمز را در استودیومان به کار بگیریم.»

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی نام و لوگو بازی‌های آینده‌ی The Dark Pictures چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده