نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۰

اعلام فهرست بازی‌ های گیم پس ماه فوریه ۲۰۲۲ ؛ از CrossfireX تا Telling Lies

مایکروسافت سرانجام از فهرست بازی‌های نیمه اول ماه فوریه ۲۰۲۲ سرویس ایکس باکس گیم پس رونمایی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مایکروسافت رسما فهرست بازی‌های بعدی سرویس Xbox Game Pass را منتشر کرده است. کاربران این سرویس اشتراکی می‌توانند در تاریخ ۳ فوریه (۱۴ بهمن) بازی‌های Contrast ،Dreamscaper و Telling Lies، در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) بازی‌های Besiege ،CrossfireX ،Edge of Eternity ،Skul: The Hero Slayer و The Last Kids on Earth and the Staff of Doom و نهایتا در تاریخ ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) بازی‌های Ark: Ultimate Survivor Edition و Infernax را تجربه کنند.

فهرست بازی‌های فوریه ایکس باکس گیم پس

همه‌ی بازی‌ها به‌استثنای بازی Contrast (کلاود و کنسول) و بازی CrossfireX (کنسول) ازطریق کنسول، کلاود و کامپیوتر قابل تجربه خواهد بود. بازی Ark Survival Evolved درحال‌حاضر در سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس است، اما کاربران به‌زودی می‌توانند نسخه‌ی Ultimate Survivor را تجربه کنند که شامل بسته‌های الحاقی می‌شود. فهرست بازی‌های ماه ژانویه‌ی گیم پس برای کنسول‌ها، کامپیوتر و کلاود شامل بازی Mass Effect: Legendary Edition، بازی Outer Wilds، بازی Spelunky 2 و بازی Rainbow Six Extraction بود.

اخیرا اعلام شد که بازی MLB The Show 22 از همان روز نخست عرضه به گیم پس می‌آید و کاربران این سرویس نیازی به پرداخت هزینه‌ی جداگانه برای تجربه‌ی آن نخواهند داشت. این دومین سال متوالی است که نسخه‌ی جدید این مجموعه از روز اول در دسترس کاربران سرویس اشتراکی مایکروسافت قرار می‌گیرد. بازی MLB The Show 22 از قابلیت‌های کراس-پلی، Cross-Save و Cross-Progression در پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو سوییچ پیشیبانی می‌کند. سونی می‌گوید که تصمیم قرارگیری این مجموعه بازی بیسبال در سرویس ایکس باکس گیم پس توسط صاحب لایسنس یعنی MLB اتخاذ شده است.

سرویس Xbox Game Pass در ژوئن سال ۲۰۱۷ کار خود را آغاز کرد. این سرویس اشتراکی موفقیت‌های زیادی را برای مایکروسافت به ارمغان آورد و تا ژانویه‌ی سال ۲۰۲۲ موفق به جذب ۲۵ میلیون مشترک شد. سرویس گیم پس به ازای پرداخت ۱۵ دلار در ماه امکان دسترسی به بیش از ۱۰۰ بازی ازجمله برخی از بازی‌های انحصاری مایکروسافت در روز عرضه را برای کاربران کنسول‌ها و کامپیوتر فراهم می‌کند. البته بازیکن‌ها می‌توانند با پرداخت ۱۵ دلار در ماه به وسیله‌ی کنسول‌ها، کامپیوتر و تلفن همراه (ازطریق Xbox Cloud Gaming) به تجربه‌ی بازی‌ها بپردازند. همچنین در تاریخ ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) چند بازی از سرویس گیم پس خواهند رفت که در ادامه می‌توانید فهرست آن را مشاهده کنید:

  • Control (کلاد، کنسول و پی‌سی)
  • Code Vein (کلاد، کنسول و پی‌سی)
  • Final Fantasy 12: The Zodiac Age (کنسول و پی‌سی)
  • The Medium (کلاد، کنسول و پی‌سی)
  • Project Winter (کلاد، کنسول و پی‌سی)
  • The Falconeer (کلاد، کنسول و پی‌سی)


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده