نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۱

دماسنج: از حضور تام کروز در فضا تا خاموشی سرورهای بازی Hyper Space

در جدیدترین قسمت از دماسنج، از احتمال حضور تام کروز در فضا می‌گوییم، به جیسون موموآ و مجموعه سری و خشن سر می‌زنیم و در رابطه با یوبی‌سافت و NFT صحبت می‌کنیم.

دنیای سرگرمی در هفته گذشته شاهد اخبار جالب و جذاب بسیار زیادی بود. از مهم‌ترین اخبار هفته گذشته، می‌توانیم به احتمال حضور تام کروز در فضا برای فیلم‌برداری فیلم بعدیش اشاره کنیم که در دماسنج این هفته،‌ حسابی به این خبر پرداخته‌ایم. 

در ادامه، سری می‌زنیم به صحبت‌های کارگردان بازی سونیک فرانتیرز تا ببینیم تاکاشی ایزوکا چه برنامه‌هایی برای جوجه‌تیغی دنیای بازی‌های ویدیویی دارد. اما دماسنج بدون حضور یوبی‌سافت دماسنج نمی‌شود! هفته پیش، یکی از اعضای یوبی‌سافت به دفاع از سیاست‌های این شرکت در قبال NFTها پرداخته که ما هم تصمیم گرفتیم این هفته حسابی از خجالت ایشان در بیاییم. همچنین، از جیسون موموآ و شایعه حضور در فیلم سریع و خشن گفته‌ایم و در ادامه گیرهایمان به یوبی‌سافت، از خاموش شدن سرورهای بازی هایپر اسپیس توسط این شرکت فرانسوی حرف زده‌ایم. پیش از اینکه شما را به تماشای دماسنج دعوت کنیم، ذکر کردن این گفته را لازم می‌دانیم که خبر خرید بانجی توسط سونی، پس از ضبط دماسنج این هفته اعلام شد، بنابراین هفته آینده باید منتظر این خبر در دماسنج باشید! این شما و این هم دماسنج:

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده