// دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۲

شایعه: ساخت یک بازی معرفی نشده دیگر توسط بلیزارد

جز کوردن از ویندوز سنترال ادعا کرد که توقع داشته است که استودیو بلیزارد بازی متفاوت دیگری را هفته‌ی پیش معرفی کند.

بلیزارد اینترتینمنت هفته گذشته اعلام کرد که یک بازی AAA تلاش برای بقای جدید را برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی در دست توسعه دارد. این بازی در یک دنیای فانتزی جدید جریان دارد و ظاهراً پنج سال است که در حال توسعه است. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که این استودیو پروژه‌های بیشتری را در دست ساخت دارد.

در پادکست Xbox Two، جز کوردن از Windows Central طی مصاحبه‌ای با Rand al Thor 19 در این رابطه صحبت کرد که پیش از این هم در مورد توسعه‌ی بازی‌های اعلام نشده بلیزارد صحبت کرده بود. وقتی از او پرسیدند که آیا می‌دانست این بازی جدید تلاش برای بقا یکی از آنها است، کوردن پاسخ داد: «نه، اینطور نبود. انتظار داشتم هفته گذشته بازی متفاوتی را معرفی کنند. من در مورد این موضوع نمی‌دانستم اما در مورد بازی دیگری می‌دانم که نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم زیرا نمی‌خواهم کسی را به دردسر بیاندازم.»

او در ادامه گفت:« به من گفته شده که نقشه‌ی راه برنامه‌‌های توسعه‌ی بلیزارد بسیار قوی است. این چیزی است که اساساً به من گفته شده است.» کوردن همچنین اضافه کرد که این شرکت در مرحله "راضی کردن جمعیت" و آگاهی از اشتباهات متعدد خود مانند وارکرفت و استارکرفت است. اگرچه کوردن در ابتدا نسبت به تأثیر مایک یابارا، رئیس جدید استودیو، تردید داشت اما او از آشناهای خود در بلیزارد شنیده بود که «یک احساس خوش‌بینی وجود دارد که سال‌ها است وجود نداشته است».

درنهایت باتوجه‌به خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، تنها باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه اتفاقی برای بلیزارد در آینده رخ خواهد داد. بلیزارد در میان پروژه‌های مختلف جدید خود، همچنان روی Overwatch 2 و Diablo 4 کار می‌کند که عرضه این دو بازی با تأخیر مواجه شد‌ه‌ بودند. فصل 2022 Overwatch League هم که در آوریل ۲۰۲۲ شروع می‌شود، در نسخه اولیه Overwatch 2 اجرا می‌شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده