// دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۳

عرضه بازی جدید Gwent ویچر در سال ۲۰۲۲

رسانه IGN در گزارش اختصاصی اعلام کرد که طی سال جاری میلادی شاهد عرضه‌ی یک بازی تک‌نفره‌ی جدید و جداگانه براساس بازی کارتی Gwent جهان ویچر خواهیم بود.

براساس جدیدترین اخبار بازی و مطابق گزارش اختصاصی رسانه آی‌جی‌ان که ساعتی قبل توسط اکانت رسمی GWENT تایید شد، در سال ۲۰۲۲ استودیو سی‌دی پراجکت رد اثری جدید را تقدیم گیمرها خواهد کرد؛ یک بازی تک‌نفره که برای تجربه‌ی آن نیازی به خریداری هیچ‌کدام از بازی‌های دیگر ویچر ندارید. در حقیقت این بازی تازه که گویا با اسم رمز Project Golden Nekker شناخته می‌شود، قرار نیست DLC یک بازی دیگر باشد.

این بازی کارتی جدید ویچر توسط تیم سازنده‌ی Gwent آماده می‌شود و براساس گزارش IGN می‌خواهد تجربه‌ای درگیرکننده را تقدیم بازیکن کند. آی‌جی‌ان ۶ تصویر هنری از این پروژه را نیز با بازیکن‌ها به اشتراک گذاشت؛ تصاویری که چهار مورد از آن‌ها احتمالا برخی از کارت‌های بازی جدید شرکت لهستانی CD Projekt با اسم رمز Project Golden Nekker را نمایش می‌دهند.

تصویر هنری میز کار در بازی کارتی جدید ویچر

Gwent در ابتدا یک مینی‌گیم محبوب بازی The Witcher 3: Wild Hunt بود و سپس در قالب یک بازی کارتی مولتی‌پلیر جداگانه هم تقدیم گیمرها شد. سپس بازی The Witcher Tales: Thronebreaker به‌عنوان اسپین-آف Gwent از راه رسید و در نوع خود مورد ستایش فراوان قرار گرفت. Project Golden Nekker متفاوت با آثار نام‌برده خواهد بود. تیم سازنده می‌خواهد این بازی جدید را تقدیم افرادی کند که تجربه‌ی تک‌نفره برای آن‌ها اهمیت و ارزش بیشتری نسبت به بازی مولتی‌پلیر رقابتی دارد.

این بازی کارتی از چند ماه قبل در حال مورد آزمایش قرار گرفتن بوده است و سی‌دی پراجکت قبلا اشاراتی به آن داشت. براساس صحبت یکی از سازندگان این بازی که علاقه‌ی زیادی به آن دارد، به‌زودی از این ویدیوگیم رونمایی خواهد شد. آی‌جی‌ان می‌گوید که شاید در ماه اکتبر سال جاری میلادی شاهد عرضه‌ی بازی جدید باشیم.

محیط نسبتا شلوغ قدیمی در تصویر هنری بازی کارتی جدید ویچر

جدا از بازی کارتی تک‌نفره و جدید که در نوع خود می‌تواند جذاب از آب دربیاید، ما می‌دانیم که طی سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ شاهد انتشار نسخه‌ی نسل ۹ بازی ویچر 3 خواهیم بود. آپدیت به نسخه‌ی نسل ۹ برای دارندگان نسخه‌ی نسل ۸ رایگان است و پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی به‌عنوان پلتفرم‌های مقصد نسخه‌ی نسل ۹ بازی The Witcher 3: Wild Hunt معرفی شده‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده