نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۵

چشم انداز خیره‌کننده‌ی تصویر هنری جدید بازی Senua’s Saga: Hellblade 2

استودیوی نینجا تئوری کانسپت هنری جدیدی را از بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 منتشر کرده است که چشم انداز ساحلی طوفانی را به تصویر می‌کشد.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2، بازی جدید نینجا تئوری، استودیوی فرست پارتی مایکروسافت است. دنباله‌ی اکشن، ماجراجویی بازی Hellblade: Senua's Sacrifice در سال ۲۰۱۷ با چند نمایش کوتاهی که تاکنون ارائه کرده، توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرده است. در ماه دسامبر سال گذشته، اولین نمایش گیم پلی این بازی در جریان رویداد The Game Awards به نمایش گذاشته شد که به‌گفته‌ی استودیوی سازنده، به‌طور کلی در خود بازی رندر شده بود.

حالا حساب رسمی نینجا تئوری در توییتر تصویر هنری جدیدی از بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

تصویر هنری بازی Senua’s Saga: Hellblade 2

Marco Teixeira، طراح ارشد کانسپت‌های هنری Senua’s Saga: Hellblade 2 در استودیوی نینجا تئوری است که در اثر جدید خود، Senua را درحالی‌که در بلندی‌های مشرف به منظره‌ی سوخته یک ساحل طوفانی ایستاده و برخورد امواج با رودخانه‌ای از گدازه‌ی آتش را تماشا می‌کند، به تصویر می‌کشد. همان‌طور که اشاره شد، این یک تصویر هنری بوده و از گیم‌پلی بازی گرفته نشده است. اما به خوبی می‌تواند فضای حاکم بر بازی و سبک زیبایی شناختی آن را نشان دهد.

گرافیک فوق‌العاده‌ی Hellblade 2 در تریلر مراسم گیم اواردز 2021 باعث شد تا برخی افراد با تماشای جلوه‌های بصری خیره‌کننده‌ی آن تصور کنند که سازندگان هنوز گرافیک اصلی و واقعی بازی را به آن‌ها نشان نداده‌اند، اما دیوید گارسیا، کارگردان صوتی استودیوی نینجا تئوری در توییتر تأکید داشته که «همه‌چیز در این دمو به‌صورت In-engine و ریل تایم اجرا می‌شد. هیچ حقه‌ای در کار نبود. این تریلر جلوه‌های بصری خود بازی را نشان می‌داد.»

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و پلتفرم پی سی در دست توسعه قرار دارد. هنوز جزئیاتی از زمان عرضه‌ی این بازی توسط ناشر آن ارائه نشده است.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده