// دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۸

فروش قابل قبول بازی Fatal Frame و موفقیت مالی شرکت Koei Tecmo

شرکت ژاپنی Koei Tecmo طی سال مالی جاری پیشرفت کرده است و توانست حدود ۳۴۰ هزار نسخه از بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water را بفروشد.

بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water در اواخر ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شد و حالا می‌دانیم که فروش آن تا پایان ماه دسامبر به حدود ۳۴۰ هزار نسخه رسید. بازی Blue Reflection: Second Light و بازی Dynasty Warriors 9 Empires نیز به ترتیب تا ۳۱ دسامبر (۱۰ دی) به ۱۲۰ هزار نسخه و ۱۵۰ هزار نسخه فروش رسیدند. البته Koei Tecmo برای بازی Dynasty Warriors 9 Empires فقط به میزان فروش در ژاپن و نقاط دیگر قاره آسیا توجه کرد.

این آمار باعث می‌شوند که شرکت ژاپنی مورد بحث، چه در سودآوری و چه در درآمد کلی به رکوردشکنی برای خود رسیده باشد. زیرا بازی‌های موبایلی شرکت Koei Tecmo هم عملکرد مالی قابل توجهی را از خود نشان دادند. میزان سوددهی Koei Tecmo در طول یک سال اخیر به عددی رسیده است که شرکت انتظار داشت رسیدن به آن، سه سال زمان ببرد.

لوگو بازی Strange of Paradise Final Fantasy

بخش بازی‌سازی شرکت ژاپنی Koei Tecmo که تقریبا کل درآمد را به ارمغان آورده است، ۵۲.۵۳۷ میلیون ین فروش و ۲۶.۵۸۳ میلیون درآمد عملیاتی داشت. درآمد کلی شرکت با ۲۵.۹ درصد رشد نسبت به سال گذشته و درآمد عملیاتی با ۴۰.۱ درصد رشد نسبت به سال گذشته مواجه شد. استودیو بازی‌سازی تیم نینجا شرکت Koei Tecmo در تاریخ ۱۸ مارس (۲۷ اسفند) بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin را در همکاری با اسکوئر انیکس عرضه خواهد کرد.

پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان به‌عنوان پلتفرم‌های مقصد این بازی فرعی از مجموعه‌ی فاینال فانتزی معرفی شده‌اند. در اخبار بازی دیگر مربوط‌به شرکت Koei Tecmo، شوهی یوشیدا در توییتر اعلام کرد که ماساکی یاماگیوا، تهیه‌کننده‌ی بازی بلادبورن به استودیو بازی‌سازی Team Ninja پیوسته است.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده