نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۲

نمایش نیروی Soul Grinders در تریلر Total War: Warhammer III

استودیو کریتیو اسمبلی و شرکت سگا تریلر جدیدی از بازی Total War: Warhammer III به اشتراک گذاشتند تا طرفدارها را با نیروی Soul Grinders آشنا کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سگا و استودیو کریتیو اسمبلی تریلر کاملا جدیدی از بازی Total War: Warhammer III پخش کردند تا طرفدارها را با یکی دیگر از نیروهای این اثر استراتژی آشنا کنند. این تریلر به‌سراغ نمایش نیروی Soul Grinders می‌رود که یک نیمه-اهریمن نیمه-ماشین به‌حساب می‌آید و برای هر چهار جناح آشوب در دسترس است. شما می‌توانید تریلر جدید بازی توتال وار: وارهمر ۳ را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

وقایع بازی Total War: Warhammer III در قلمرو آشوب اتفاق می‌افتد که به صحنه‌ی پیکار خدایان برای تصاحب قدرت تبدیل شده است. دراین‌میان، دو نژاد Grand Kathay و Kislev وجود دارند که از یک سو با هجوم شیاطین مقابله می‌کنند و از سوی دیگر بر سر تصرف مناطق با یکدیگر به پیکار می‌پردازند. بازیکن‌ها در نسخه‌ی سوم وارهمر باید از سرزمین‌های خود دفاع کنند و در این اثنا برای گرفتن آیتم‌های منحصربه‌فرد از دشمنان به قلمرو آشوب یورش ببرند.

بازیکن‌ها با هر یک از نژادهای بازی Total War: Warhammer راهی سفر اسرارآمیز و منحصربه‌فردی به قلمرو آشوب می‌شوند، اما درنهایت همه‌ی مسیرها به نبردی سرنوشت‌ساز ختم خواهد شد که تکلیف آینده‌ی جهان را تعیین می‌کند. استودیو Creative Assembly در نظر دارد تا به‌روزرسانی‌ها و محتوای زیادی را پس از عرضه‌ی بازی به‌شکل رایگان در دسترس بازیکن‌ها قرار دهد. همان‌طور که استودیو کریتیو اسمبلی می‌گوید، بازی استراتژی توتال وار: وارهمر ۳ به‌خاطر داشتن یک بخش داستانی گسترده، ارزش تکرار بالایی خواهد داشت.

بازی Total War: Warhammer III در تاریخ ۲۷ فوریه (۸ اسفند) در دسترس کامپیوتر قرار خواهد گرفت. خبر خوب اینکه این بازی استراتژی از نخستین روز عرضه به سرویس PC Game Pass اضافه می‌شود و کاربران این سرویس اشتراکی نیازی به پرداخت هزینه‌ی جداگانه برای تجربه‌ی آن نخواهند داشت.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده