// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۷

فاش شدن اسم رمز احتمالی بازی جدید و قرون وسطایی کوانتیک دریم

اینسایدری که پیش‌تر فاش کرده بود کوانتیک دریم در حال ساخت یک بازی قرون وسطایی و فانتزی است، حالا از اسم رمز احتمالی این پروژه پرده برداشته است.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی، یک کاربر توییتر به‌نام AccNgT که به‌نظر می‌رسد اطلاعات موثقی از پروژه‌های در دست ساخت Quantic Dream دارد، می‌گوید بازی احتمالی جدید و قرون وسطایی این استودیو با اسم رمز Dreamland شناخته می‌شود. جالب اینکه این مورد را در ابتدا تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی اعلام کرده است. گفتنی است که کاربر مذکور موارد مختلفی از جمله یک اسکرین‌شات از بازی Star Wars: Eclipse را پیش از تایید رسمی آن‌ها توسط کوانتیک دریم، فاش کرده بود.

AccNgT اخیرا ادعا کرد که کوانتیک دریم علاوه‌بر Star Wars: Eclipse، در حال کار روی بازی دیگری است که فرایند توسعه‌ی آن از سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ آغاز شده است، توسط تیم اصلی استودیو در پاریس ساخته می‌شود و مانند سایر آثار این استودیوی فرانسوی، بر «داستان‌گویی تعاملی» متمرکز خواهد بود. او گفت این بازی AAA درواقع قرار است براساس دمو فنی The Dark Sorcerer توسعه پیدا کند. کوانتیک دریم این دمو را در جریان E3 سال ۲۰۱۳ و برای کنسول پلی استیشن 4 پخش کرده بود.

او همچنین اشاره کرد که بازی جدید کوانتیک دریم درست مانند دموی آن، فضایی فانتزی، قرون‌وسطایی و طنزآمیز دارد و ساخت آن پیشرفت بیشتری نسبت به بازی جنگ ستارگان این استودیو داشته است. این کاربر همچنین اشاره می‌کند که کوانتیک دریم فعلا قصد دارد بازی مذکور را به‌صورت بین نسلی عرضه کند. بااین‌حال، این موضوع ممکن است در آینده تغییر کند و بازی تنها برای کنسول‌های نسل نهم و پی سی منتشر شود. علاوه‌براین، داستان آن توسط خود دیوید کیج، موسس کوانتیک دریم نوشته شده است و روایتی غیرخطی دارد.

دمو فنی The Dark Sorcerer از استودیو Quantic Dream

در ابتدای دمو The Dark Sorcerer شاهد هستیم که یک جادوگر در حال اجرای وردهایی مربوط‌به جادوی سیاه است. پس از گذشت مدتی از ویدیو متوجه می‌شویم که جادوگر نه در یک محیط قرون‌وسطایی و ترسناک، بلکه سر صحنه‌ی فیلم‌برداری یک فیلم حضور دارد و مشغول اجرای نقش خود است. پس از آن در بیشتر مدت این ویدیوی ۱۲ دقیقه‌ای می‌بینیم که یک سری موجودات عجیب‌و‌غریب و یک‌شکل سربه‌سر هنرپیشه‌ی نقش جادوگر می‌گذارند و فضای ویدیو حالتی کمدی به خود می‌گیرد. شما می‌توانید دمو فنی The Dark Sorcerer را در یوتیوب تماشا کنید.

علاوه‌براین بازی احتمالی که قرار است براساس دموی The Dark Sorcerer ساخته شود، AccNgT ادعا کرده است که کوانتیک دریم مشغول ساخت یک بازی سوم برای پلتفرم‌های موبایل است. او می‌گوید بازی مذکور دارای اسم رمز Spellcaster است و در سبک کارت‌بازی خواهد بود. افزون‌براین‌ها، مراحل ساخت آن از سال ۲۰۱۹ شروع شده است، برپایه‌ی موتور یونیتی در حال توسعه است و یک تیم مخصوص در شعبه‌‌ی اصلی کوانتیک دریم در پاریس وظیفه‌ی ساخت آن را برعهده دارند.

شما کاربران زومجی در پایان می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی موارد گفته‌شده در بالا با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده