// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۲

احتمال ساخت Scarlet Nexus 2 با فضایی بزرگ‌سالانه‌تر

کنجی آنابوکی، کارگردان Scarlet Nexus می‌گوید دوست دارد دنباله‌ی احتمالی این بازی را با حال‌و‌هوایی بزرگ‌سالانه‌تر بسازد.

Scarlet Nexus را می‌توان یکی از بازی‌های مهم سال ۲۰۲۱ در سبک نقش‌آفرینی ژاپنی دانست که توانسته است طرفداران زیادی پیدا کند و این افراد به‌حدی از بازی رضایت داشته‌اند که دوست دارند شاهد ساخته شدن دنباله‌ی آن باشند. حالا به‌نظر می‌رسد که سازندگان در بندای نامکو نیز بدشان نمی‌آید روی نسخه‌ی بعدی اسکارلت نکسوس کار کنند؛ منتهی اگر چنین اثری ساخته شود، احتمالا تفاوت‌هایی با بازی اول خواهد داشت.

کنجی آنابوکی، کارگردان Scarlet Nexus اخیرا با وب‌سایت Inverse مصاحبه‌ کرده است و در آن می‌گوید اگر بخواهد Scarlet Nexus 2 را بسازد، ترجیح می‌دهد که به آن حال‌و‌هوایی بزرگ‌سالانه‌تر ببخشد: «اگر دنباله‌ای در کار باشد، شخصا دوست دارم در آن از این تم «ابرقدرت» بودن در جنبه‌های دیگر بازی به غیر از مبارزات استفاده کنم. شاید بتوانیم آن را در داستان یا مکان و زمان رخ دادن بازی به کار بگیریم تا مخاطبان بزرگ‌سال بیشتری را به تجربه‌ی آن ترغیب کنیم. مثلا می‌توانیم به این موضوع بپردازیم که داشتن قدرت‌ زیاد و فراطبیعی چه خطراتی دارد یا چگونه باید از آن استفاده کرد.»

البته ساخته شدن نسخه‌ی بعدی Scarlet Nexus 2 هنوز به‌‌صورت رسمی تایید نشده است. بااین‌حال اگر سازندگان دست به معرفی بازی جدید بزنند، ممکن است برای بازیکنان سؤال پیش بیاید که برای چه پلتفرم‌هایی منتشر خواهد شد و آیا دارندگان کنسول‌های نسل هشتمی همچنان قادر خواهند بود این بازی اکشن-نقش‌آفرینی را تجربه کنند یا خیر؟ آنابوکی می‌گوید اگر دست او بود، دوست داشت که این دنباله‌‌ی احتمالی روی تمام پلتفرم‌های حال حاضر عرضه شود. او می‌گوید: «نظر شخصی من این است که می‌خواهم این دنباله‌ی احتمالی در زمان عرضه از تمام پلتفرم‌ها و نسل‌های مختلف کنسول‌ها پشتیبانی کند.»

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی تمایل کارگردان Scarlet Nexus برای ساخت دنباله‌ی این بازی با حال‌و‌هوایی بزرگ‌سالانه‌تر چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما به اشتراک بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده