// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۳

عرضه احتمالی نسخه نسل ۹ سایبرپانک 2077 در ماه اسفند

نسخه PS5 بازی Cyberpunk 2077 در دیتابیس پلی استیشن نتورک مشاهده شده است و براساس پیش‌بینی جدید، این محصول در ماه اسفند از راه می‌رسد.

آخرین بار چند ماه قبل شرکت لهستانی سی‌دی پراجکت گفت که نسخه‌ی نسل ۹ بازی سایبرپانک 2077 در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۲ میلادی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. حالا براساس یافته‌های اکانت شناخته‌شده‌ی PlayStation Game Size به نظر می‌رسد که این بار دیگر خبری از تأخیر مجدد نیست و واقعا تنها چند هفته تا تجربه‌ی نسخه‌ی نسل ۹ اثر استودیو سی‌دی پراجکت رد فاصله داریم.

این اکانت توییتر با آیدی @PlaystationSize حتی به تصویر کاور دیجیتالی نسخه PS5 سایبرپانک 2077 هم دست پیدا کرد که آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

تصویر کاور دیجیتالی نسخه نسل ۹ بازی Cyberpunk 2077 استودیو لهستانی سی دی پراجکت رد

وقتی نسخه‌ی نسل ۹ بازی Cyberpunk 2077 عرضه شود و آن را روی پلی استیشن 5 خود دانلود کنید، بازی با این تصویر در داشبرد کنسول به نمایش درمی‌آید. فرد کنترل‌کننده‌ی اکانت PlayStation Game Size در توییتر نوشت: «فکر می‌کنم بین اواسط ماه فوریه تا اوایل ماه مارچ/مارس عرضه شود». پس شاید نهایتا در ماه اسفند سال جاری خورشیدی شاهد عرضه‌ی سایبرپانک 2077 باشیم.

افرادی که صاحب نسخه‌ی نسل ۸ بازی Cyberpunk 2077 هستند، بدون نیاز به پرداخت پول مجدد صاحب نسخه‌ی نسل ۹ می‌شوند. در همین حین می‌دانیم که تیم Saber Interactive مشغول ساخت نسخه‌ی نسل ۹ بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی است؛ نسخه‌ای که در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ میلادی (بهار) عرضه می‌شود و DLC الهام‌گرفته از سریال ویچر را با خود به همراه دارد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده