نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۷

امکان تجربه رایگان بازی Star Wars: Squadrons برای ۲ روز در استیم

کاربران کامپیوتر برای مدت کوتاهی می‌توانند بازی Star Wars: Squadrons استودیو موتیو را در استیم به‌شکل کاملا رایگان تجربه کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاربران کامپیوتر می‌توانند برای مدت دو روز بازی Star Wars: Squadrons را به‌شکل رایگان در استیم تجربه کنند. اگر از تجربه‌ی این بازی مبارزات فضایی استودیو موتیو لذت بردید، می‌توانید آن را تا تاریخ ۳ فوریه (۱۴ بهمن) با تخفیف ۷۰ درصدی به قیمت ۱۱.۹۹ دلار خریداری کنید.

در بازی Star Wars: Squadrons بازیکن پا به اتاق کنترل جنگنده‌های فضایی هر دو گروه New Republic و Imperial خواهد گذاشت و کنترل آن‌ها را در دست می‌گیرد. گیمرها با تکمیل اهداف در میادین نبرد معروف و پیش‌تر دیده‌نشده می‌توانند جنگنده‌های فضایی خود را تغییر دهند و ترکیب گردان هوایی خود را متناسب با سبک‌های مختلف بازی اصلاح کنند. بازیکن در بازی Star Wars: Squadrons می‌تواند کنترل جنگنده‌های فضایی مختلفی مانند X-wing و TIE fighter را در دست بگیرد، تدارکات و لوازم تزئینی را شخصی‌سازی کند و در کابین خلبان برای جان سالم به در بردن از نبردها از سلاح‌ها، سراغ استفاده‌ی به‌موقع از سپرها و موتورها برود.

در طول کمپین داستانی Star Wars: Squadrons می‌توانید بازی را از منظر هر دو جبهه‌ی New Republic و Galactic Empire جلو ببرید که وقایع آن پس از رویدادهای فیلم Return of the Jedi (بازگشت جدای) اتفاق می‌افتد. این بازی همچنین دارای حالت‌های چندنفره‌ی ۵ بازیکن دربرابر ۵ بازیکن است که ترکیبی از جنگ رودرروی دو هواپیمای جنگنده و نبرد ناوگان‌ها را ارائه می‌دهند.

بازی Star Wars: Squadrons در کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز قابل تجربه است. این بازی مبارزات فضایی از قابلیت کراس-پلی در تمام پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند. بازی Star Wars: Squadrons در پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و کامپیوتر با هدست‌های واقعیت مجازی نیز قابل تجربه است و از جوی استیک HOTAS پشتیبانی می‌کند.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده