نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۸

اضافه شدن بازی‌ های بیشتر به سرویس نتفلیکس در آینده نزدیک

به‌زودی بازی‌های موبایل جدیدی به سرویس اشتراکی نتفلیکس اضافه می‌شوند.

روز گذشته نتفلیکس از امضای یک توافق جدید برای افزودن تعدادی بازی موبایلی جدید به بخش بازی‌های موبایل خبر داد. پیش از این در ماه ژوئیه، این شرکت در گزارش مالی خود خبر تمایل برای ورود به صنعت بازی‌های ویدیویی و موبایل را اعلام کرده بود.

براساس این توافق جدید، تعداد زیادی از بازی‌های موبایلی استودیوی RocketRide Games در ماه‌های آینده در دسترس کاربران سرویس نتفلیکس قرار خواهد گرفت. این خبر در حالی اعلام شده است که پیش از این در ماه دسامبر سال گذشته دو بازی Dominoes Cafe و Knittens که از بازی‌های مشهور این استودیو هستند، به فهرست محدود بازی‌های نتفلیکس گیمز اضافه شده بودند.

استودیوی کانادایی RocketRide Games که در سال ۲۰۱۷ و توسط اعضای سابق شرکت بازی‌سازی Hibernum Studios تأسیس شده است، موفق شده است تا در مدت دو سال گذشته با امضای ۴۵ قرارداد با ناشران بزرگ در صنعت‌های دیجیتالی متفاوت، بیش از ۷۸ میلیون دلار درآمدزایی داشته باشد.

لوئیس اکلر، مدیرعامل این استودیوی تازه تأسیس درباره این توافق جدید می‌گوید: «همه‌ی ما در استودیو به این همکاری جدید با نتفلیکس افتخار می‌کنیم. اینکه می‌توانیم این بازی‌ها را به میلیون‌ها کاربر نتفلیکس برسانیم، موقعیت بزرگی برای راکت‌راید گیمز و تمام استودیوهای بازی‌سازی در سراسر دنیا به حساب می‌آید.»

تصویر لوگوی استودیوی بازی‌سازی RocketRide Games

در حال حاضر ۱۲ بازی متفاوت از ناشران مختلف در دسترس اپلیکیشن نتفلیکس برای گوشی‌های هوشمند هستند و این‌بازی‌ها شامل هیچ‌گونه تبلیغات و پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیستند. کاربران می‌توانند از تب جدید Games در اپلیکیشن نتفلیکس روی پلتفرم اندروید و آی‌او‌اس (iOS)‌ به تمامی این بازی‌ها دسترسی داشته باشند.

براساس اطلاعات منتشر شده، بیشتر این بازی‌های به‌صورت آفلاین قابل اجرا هستند و تعدادی از این بازی‌ها از کنترلرهای بازی مرسوم نیز پشتیبانی می‌کنند. نتفلیکس همچنین وعده بهبود ویژگی‌های جانبی این بازی‌ها در آینده را داده است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع GamesBeat VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده