نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۱

ساخت بازی انحصاری جدید برای ایکس باکس با الهام از Monster Hunter

استودیو Certain Affinity در حال همکاری با مایکروسافت برای ساخت یک بازی انحصاری جدید است که گفته می‌شود شبیه به بازی Monster Hunter خواهد بود.

مایکروسافت پس از خرید زنیمکس، حالا مدتی می‌شود که از تصمیمش برای خرید اکتیویژن بلیزارد خبر داده و بدون شک تمرکز اصلی مایکروسافت روی گسترش بازی‌های گیم پس و همچنین تعداد مشترکینش است. حالا طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت در حال همکاری با یک استودیو ترد پارتی برای ساخت یک بازی انحصاری جدید و کواپ است. در ابتدا جف گراب در جدیدترین قسمت برنامه GrubbSnax از همکاری استودیو Certain Affinity با مایکروسافت برای ساخت یک بازی انحصاری جدید برای ایکس باکس خبر داد.

حالا جز کوردن، خبرنگار ویندوزسنترال این اطلاعات را تایید کرد و گفت که این بازی با نام رمز Project Suerte در دست ساخت است. پروژه Suerte با الهام از بازی Monster Hunter تولید خواهد شد که در این پروژه شاهد یک بازی چندنفره کوآپ هستیم که در آن بازیکنان باید به مبارزه با هیولاهای بزرگ بپردازند. استودیو Certain Affinity که بیشتر به‌عنوان استودیو پشتیبانی آثاری مثل مجموعه بازی Halo و مجموعه بازی Call of Duty شناخته می‌شوند، وظیفه ساخت این بازی کاملا جدید را بر عهده دارد.

کوردن ادعا می‌کند که مراحل ساخت Project Suerte از تابستان سال ۲۰۲۰ آغاز شده است و به‌نظر می‌رسد که این بازی در سال ۲۰۲۳ رسما معرفی می‌شود و در ادامه در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. البته کوردن اضافه می‌کند همیشه متغیرهایی در مسیر توسعه بازی‌ها وجود دارند که باعث می‌شود رونمایی و عرضه یک بازی کمی تغییر کند و شاهد جلو افتادن تاریخ یا عقب افتادن آن باشیم. استودیو Certain Affinity سابقه همکاری بلندمدتی با مایکروسافت دارد. آن‌ها روی بخش چندنفره بازی Halo 2 و بازی Halo: Reach با بانجی همکاری داشتند.

در ادامه در همکاری با استودیو 343 در ساخت بازی Halo: Combat Evolved Anniversary، بازی Halo 4، بخش چندنفره بازی Halo: The Master Chief Collection و اخیرا ساخت بازی Halo Infinite نقش داشته‌اند. همچنین کوردن می‌گوید که این استودیو در حال ساخت یک مد جدید برای بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت است که احتمال دارد مد بتل رویال یا چیزی شبیه به آن باشد. البته ممکن است این مد چندنفره درنهایت ارتباطی به فرمول بتل رویال نداشته باشد.

لوگو : Certain Affinity

درهرصورت مایکروسافت در نظر دارد همکاری خود با Certain Affinity را گسترش دهد و ظاهرا CA در ساخت ریبوت پرفکت دارک از جمله ساخت بخش چندنفره بازی نیز نقش دارد. این استودیو هم‌اکنون در حال استخدام گسترده نیرو برای IP جدید خود است. علاوه‌براین، مایکروسافت در حال همکاری با استودیوهای ترد پارتی دیگر برای ساخت بازی‌های انحصاری برای ایکس باکس است که از جمله آن می‌توان به Project Dragon از IO Interactive، بازی As Dusk Falls از Interior Night و بازی Contraband از آوالانچ اشاره کرد.


منبع WndowsCentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده