نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۷

تلاش سازندگان هیتمن 3 برای دلجویی از خریداران بازی در استیم

پس از عرضه‌ی بحث‌برانگیز Hitman 3 در استیم، سازندگان به هدف دلجویی از خریداران بازی و برای مدتی محدود یک سری آپگرید به‌خصوص را برای نسخه‌ی استیم در نظر گرفته‌اند.

درجریان آخرین اخبار بازی و به‌دنبال عرضه‌ی بحث‌برانگیز بازی Hitman 3 روی استیم، سازندگان این اثر تحسین‌شده برای جلب نظر خریداران ناراضی بازی روی پلتفرم استیم یک سری آپگرید رایگان را درنظر گرفته‌اند. بدین صورت که اگر تا ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) نسخه‌ی استاندارد بازی را از استیم خریده باشید، این نسخه از بازی به‌ Deluxe Edition تبدیل خواهد شد. حال اگر تا موعد ۳۰ بهمن نسخه‌ی دیلاکس را خریداری کرده باشید، این نسخه از بازی به‌شکل رایگان با کالکشن Seven Deadly Sins آپگرید می‌شود.

اکنون که بیشتر از یک سال از عرضه‌ی بازی هیتمن 3 می‌گذرد، این اثر با قیمت ۶۰ دلار روی پلتفرم استیم عرضه شده است. این درحالی است که بازی در این لحظه و روی پلتفرم اپیک گیمز (که به‌مدت یک سال از نسخه‌ی پی سی بازی هیتمن 3 میزبانی کرده بود) با قیمت پایین‌تری به‌فروش می‌رسد. کنار این قضیه، خریداران نسخه‌ی استیم هیتمن 3 از وضعیت پشتیبانی اثر مورد بحث از هدست‌های VR رضایت ندارند. همین باعث شده تا Hitman 3 با ۹۲۲ نقد روی پلتفرم استیم فعلا نمره‌ی Mixed (ترکیبی از نقدهای مثبت و منفی) را دریافت کرده باشد. به‌دنبال عرضه‌ی بحث‌برانگیز بازی روی استیم، استودیو IO Interactive چنین بیانیه‌ای را منتشر کرده است:

«ما برای عرضه‌ی هیتمن 3 و محتویات جدید این بازی روی پلتفرم استیم واقعا هیجان‌زده بودیم و می‌دانستیم که شدت اشتیاق و انتظار کاربران استیم برای تجربه‌ی این بازی واقعا بالا بود؛ مخصوصا که هیتمن 3 به‌مدت یک سال در انحصار فروشگاه اپیک گیمز بوده است. در پایان ما نتوانستیم در حد و اندازه‌هایی که انتظار می‌رفت ظاهر شویم و هرگز نمی‌خواهیم جامعه‌ی بازیکنان استیم با چنین وضعیتی سفر خود در هیتمن 3 را آغاز کنند».

هیتمن ۳

ورود بازی‌ها به‌دومین سال از انتشار به‌پایین آمدن قیمت‌شان روی پلتفرم استیم منجر می‌شود. عرضه‌ی هیتمن 3 بعد از یک سال روی استیم آن هم با قیمت روز عرضه‌اش با اعتراض طرفداران مواجه شده است. با وجود اینکه سازندگان بازی محتویاتی بیشتر را در اختیار خریداران نسخه‌ی استیم قرار می‌دهند، باید منتظر ماند و دید که بعد از گذر از این تاریخ چه تغییراتی در قیمت نسخه‌ی استیم Hitman 3 اعمال خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا از واکنش سازندگان بازی رضایت دارید؟ دیدگاهتان را برای زومجی بنویسید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده