نویسنده: مرتضی تقوی
// پنجشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تفنگ تک تیرانداز جدید در بازی Batman: Arkham Knight که اسلحه های دیگر را منفجر می کند

در آخرین تریلر بازی Batman: Arkham Knight، تفنگ دور برد جدید ی به اسم «disruptor» به چشم می خورد که امروز در یکی از ارسال ها در فروم رسمی بازی درباره ی کاربرد های این اسلحه بحث و گفت و گو شد. در ادامه با جزئیات این خبر و مشخصات و کاربرد های این اسلحه با زومجی همراه باشید.

در آخرین تریلر بتمن اسلحه ی جدیدی به چشم می خورد. چیزی که در مورد این اسلحه جالب است این است که شما با آن در هر بار رویارویی سه تیر خواهید داشت. این یعنی پر شدن مهمات این اسلحه به روند بازی بستگی دارد و نه عوامل محیطی که شما بخواهید خشاب و تیر بگیرید. اگر تیر بیشتری می خواهید باید بیشتر رو در رو و درگیر شوید. در اینجا امکانات این اسلحه را وقتی از آن استفاده می کنید می بینید که در فروم رسمی بازی ذکر شده است:

  • ایجاد اخلال در اسلحه ی دشمنان وقتی که قصد شلیک به بتمن را دارند
  • منفجر کردن اسلحه ی دشمنان با شلیک دو گلوله به اسلحه
  • نابود کردن جعبه های اسلحه و مهمات و شوکه کردن دشمنانی که می خواهند خودشان را مسلح کنند
  • شلیک ردیاب به ماشین ها برای ردیابی با Batmobile

در این فروم در مورد این اسلحه نوشته شده است:

«در مورد سناریو های Predator، باید گفت که Disruptive می تواند برای هدف گیری وسایل مختلف دشمنان استفاده شود و آنها را از کار بیندازد یا حتی عملکرد آنها را بر ضد خود دشمنان کند. بعلاوه، Disruptor به یک دوربین دور برد مجهز است که به بتمن اجازه می دهد کنترل اوضاع را از بالا ی سقف ساختمان های شهر گاتهام با دقت فوق العاده بالایی در دست بگیرد.»

با این حال این اسلحه یک سلاح سنتی و معمولی نیست بلکه ابزاری است که می تواند اسلحه ی دشمنان شما را از کار بیاندازد.

داشتن ابزاری که بتواند چیزی را در دستان طرفداران بتمن منفجر کند به نظر می آید ضد قانون «کشتن هرگز» بتمن باشد، اما ما فرض می کنیم که آنها از این انفجار ها مستثنی هستند.

شما همچنین می توانید با استفاده کردن از این اسلحه و رویارویی های بیشتر آن را ارتقا دهید و انفجار های بیشتری را به آن اضافه کنید. در ادامه ی این توضیحات در فروم رسمی بازی می خوانیم:

«همچنین، یک ارتقا ی سطح بالا نیز در اختیار بتمن قرار گرفته است که به وی اجازه می دهد تا توپ های تانک های بدون سرنشین Arkham Knight را هک یا مختل کند. این ویژگی این امکان را برای بتمن فراهم می کند تا از آن ها به عنوان آتش پشتیبانی و یا تخریب خود تانک یا دیگر تانک ها استفاده کند.»

در Batman: Arkham Knight شاید بتوانید روبات های کوچک پرنده را هم از بین ببرید. این بازی در تاریخ ۲ تیر برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده