// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۱

ادامه استخدام نیرو در استودیو لندن سونی برای بازی آنلاین پلی استیشن 5

استودیو London سونی همچنان در حال استخدام نیرو و بزرگ‌تر شدن است. این تیم PS Studios روی یک بازی آنلاین انحصاری پلی استیشن 5 کار می‌کند.

بدون شک London Studio را می‌توان یکی از استودیوهای بازی‌سازی اختصاصی بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی دانست که روی آثار گوناگونی کار کرده است. تازه‌ترین اثر عرضه‌شده توسط این تیم فرست-پارتی (اختصاصی) همان Blood & Truth بود که در سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه شد و یکی از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های واقعیت مجازی چند سال اخیر به شمار می‌آید. این استودیو از ماه‌ها قبل در حال گسترش یافتن با استخدام بازی‌سازهای بیشتر است. سازندگان تاکید کرده‌اند که مشغول ساخت یک بازی آنلاین برای پلی استیشن 5 هستند.

استودیو لندن سونی در تازه‌ترین آگهی استخدام خود گفت که به‌دنبال یک طراح ارشد شخصیت می‌گردد تا کارهای بیشتری روی جنبه‌های ساخت شخصیت‌های بازی انجام شود. طراح ارشد پس از استخدام به چند طراح دیگر در تیم می‌پیوندد و روی تعداد زیادی از «شخصیت‌ها، لباس‌ها، موجودات، سلاح‌ها و ابزارها» کار خواهد کرد.

لوگو استودیوی لندن سونی

براساس یکی از آگهی‌های استخدام قبلی انتظار می‌رود که بازی جدید استودیو London سونی پس از عرضه با گذر زمان مدام محتوای بیشتری را دریافت کند. ما اطلاعات زیادی در رابطه با این پروژه‌ی مرموز نداریم. آیا اثر مورد بحث یک بازی آنلاین در مجموعه‌ای جدید خواهد بود یا یکی از سری بازی‌های اختصاصی قدیمی شرکت Sony را زنده خواهد کرد؟ هرمن هالست، رئیس استودیوهای پلی استیشن در یک توییت کوتاه گفت: «برای پروژه‌ی جدید استودیو لندن، بسیار هیجان‌زده‌ام».


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده