// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۴

واکنش منتقدین به بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection

به‌تازگی میانگین امتیازات بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection منتشر شد و شاهد عملکرد بسیار خوب این کالکشن هستیم.

بازی Uncharted 4: A Thief's End و بازی Uncharted: The Lost Legacy در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ میلادی عرضه شدند و هرکدام از آن‌ها توانستند تجربه‌ای لذت‌بخش و هیجان‌انگیز را ارائه دهند. از نظر بصری، آنچارتدهای نسل هشتم بسیار چشم‌نواز و خیره‌کننده بودند و خبر ریمستر شدن آن‌ها برای پلی استیشن 5 موردی بود که بیش‌ازپیش کاربران را هیجان‌زده کرد.

بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection شامل نسخه ارتقایافته‌ی آنچارتد ۴ و لاست لگسی است که گیمرها می‌توانند آن‌ها را با رزولوشن 4K واقعی یا فریم‌ریت ۱۲۰ روی کنسول PS5 تجربه کنند و به‌واسطه‌ی قابلیت‌های کنترلر دوال‌سنس، تجربه‌ای غنی‌تر را داشته باشند. این کالکشن ریمستر توسط استودیو ناتی‌داگ برای پلی استیشن 5 آماده شد و استودیو Iron Galaxy در تاریخی نامعلوم از سال ۲۰۲۲ آن را برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد کرد.

دیروز میانگین امتیازات بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection منتشر شد و شاهد عملکرد بسیار خوب کالکشن ریمستر هستیم. نسخه PC خدای جنگ اولین بازی عرضه‌شده در سال ۲۰۲۲ توسط Sony Interactive Entertainment است و حالا نوبت به دومین اثر می‌رسد. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection را در زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Uncharted: Legacy of Thieves Collection

  • سازنده: ناتی‌داگ (ساخت پورت کامپیوتر توسط استودیوهای Iron Galaxy)
  • ناشر: سونی
  • سبک: ماجراجویی
  • پلتفرم: پلی استیشن 5، کامپیوتر

بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection پلی استیشن 5

وی‌جی‌سی: ۱۰۰ از ۱۰۰

آنچارتد 4 و Uncharted: The Lost Legacy همچنان بازی‌هایی خارق‌العاده هستند که ارزش تجربه‌ی مجدد روی پلی استیشن 5 را دارند. اولین خروجی ناتی‌داگ روی پلی استیشن 5، بسیار قدرتمند است. حال بسیار هیجان‌زده هستم که ببینم در آینده این استودیو چه محصولی را ارائه خواهد داد و به چه شکل از تکنولوژی PS5 استفاده خواهد کرد.

هابی کنسولز: ۹۱ از ۱۰۰

Legacy of Thieves Collection دو بازی ماجراجویی خارق‌العاده را با رزولوشن 4K و نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه در حالت پرفورمنس+ در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این یک تجربه ضروری برای کاربرانی است که این دو بازی را تجربه نکرده‌اند، اما اگر درگذشته آن‌ها را بازی کرده‌اید، احساس کمبود می‌کنید. هیچ محتوای اضافه‌ای درنظر گرفته نشده و ارتقای گرافیکی بازی هم به اندازه‌ای نیست که شما را مجاب به خرید مجدد کند.

پوش اسکوئر: ۹۰ از ۱۰۰

Uncharted: Legacy of Thieves Collection شامل دو عدد از بهترین بازی‌های عرضه شده برای پلی استیشن 4 می‌شود. هم Uncharted 4 و هم The Lost Legacy سرشار از لحظات هیجان‌انگیز و سرگرم کننده بودند که با اکشن‌های سینمایی مختلفی ترکیب شده‌اند؛ مواردی که به بهترین شکل ممکن ارائه شده است. باتوجه‌به بهبودهایی که روی این دو بازی برای پلی استیشن 5 اعمال شده‌اند، به‌راحتی می‌توان این کالکشن را پیشنهاد کرد. قطعا چند سالی از تجربه شما از دو بازی ذکر شده می‌گذرد و قیمت ۱۰ دلار برای ارتقا به نسخه نسل نهم، احتمالا ارزشش را دارد. اگر جزو کاربران تازه‌وارد به‌حساب می‌آیید و به‌دنبال نقطه‌ای برای شروع هستید، ممکن است که بخواهید با Uncharted: Legacy of Thieves Collection شروع کنید.

گاردین: ۸۰ از ۱۰۰

از آن‌جایی که Uncharted 4 هم‌اکنون ازطریق پلی استیشن کالکشن، به‌صورت رایگان دراختیار تمامی کاربران پلی استیشن پلاس قرار دارد، سخت است که بگوییم Legacy of Thieves Collection یک خرید ضروری برای آن دسته از افرادی است که این دو بازی را تجربه کرده‌اند. بااین‌حال اگر تجربه نکرده‌اید، وجود این کالکشن بهترین راه برای تجربه دو بازی اکشن ماجراجویی است که به ما یادآوری می‌کند که چرا شخصیت‌هایی مثل نیتن دریک (و همچنین لارا کرافت) مناسب مدیوم بازی‌های ویدیویی هستند.

گیم‌اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

در این شکی نیست که شما دو آنچارتد عرضه شده روی پلی استیشن 4 را با کیفیت بسیار بهتر روی سخت‌افزار قوی‌تر تجربه خواهید کرد. ارتقای ارائه شده، چیزی است که اکثر ناشران آن را به‌صورت رایگان ارائه می‌دهند، اما ساختار درنظر گرفته شده به شما این اجازه را می‌دهد تنها با داشتن یکی از نسخه‌های نسل هشتمی آنچارتد، بتوانید هر دو بازی را با هزینه‌ای ناچیز صاحب شوید. بااین‌حال اگر هر دو نسخه را تجربه کرده‌اید، تجربه‌ی این کالکشن آن هم با وجود Uncharted 4 و شروع بسیار آرامش، چیزی است که باید در آن تجدید نظر کنید. این در حالی است که اگر این بازی‌ها را تجربه نکرده‌اید، Uncharted Legacy of Thieves Collection که باوجود عرضه روی سخت‌افزار قوی‌تر، تجربه‌ای بهتر را ارائه می‌دهد، پیشنهاد بسیار خوبی است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده