نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۴

احتمال برگزاری رویداد رسانه‌ای Gran Turismo 7 در هفته آینده

طرفدارهای مجموعه بازی Gran Turismo احتمالا نباید برای انتشار جزئیات بیشتر از بازی ریسینگ GT7 استودیو ژاپنی Polyphony Digital زمان زیادی را منتظر بمانند.

از مدت‌ها پیش شایعه‌ی برگزاری یک رویداد State of Play تازه در ماه فوریه‌ی ۲۰۲۲ به گوش می‌رسد که حالا با شایعه‌ی برگزاری رویداد رسانه‌ای بازی‌های Gran Turismo 7 و GhostWire: Tokyo همراه شده است. مدتی قبل شایعه‌ی به تعویق افتادن رویداد رسانه‌ای بازی GT7 باعث ایجاد نگرانی‌هایی در زمینه‌ی عرضه‌ی آن در تاریخ انتشار مقرر شد. ولی اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی‌های ویدیویی گزارش داد که برگزاری رویداد رسانه‌ای مورد بحث به تاریخ ۳ فوریه (۱۴ بهمن) موکول شده است و طرفدارها نباید نگران تأخیر خوردن ساخته‌ی جدید استودیو Polyphony Digital سونی باشند.

تام هندرسون فاش کرد که «تأخیر کوتاه مدت» ظاهرا به این دلیل بود که کازونوری یامائوچی، تهیه‌کننده‌ی بازی Gran Turismo 7 تمایل داشت تا برای پاسخ به سؤالات در رویداد حضور داشته باشد، اما به دلایلی نمی‌توانست در تاریخ قبلی مشخص‌شده این کار را انجام بدهد. هندرسون در توئیت ارسالی گفت از ظواهر امر بر می‌آید که بازی Gran Turismo 7 در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) به‌دست بازیکن‌ها خواهد رسید و تأخیری در عرضه‌ی آن به‌وجود نمی‌آید. البته باید در نظر داشت که تیم سازنده در استودیو پولی‌فونی دیجیتال هنوز به شکل رسمی به پایان رسیدن مراحل ساخت بازی را اعلام نکرده است.

بازی Gran Turismo 7 برای انتشار در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 برنامه‌ریزی شده است. این بازی ریسینگ از همان روز عرضه بیش از ۴۲۰ اتومبیل را در دسترس قرار می‌دهد و امکان شخصی‌سازی ظاهری خودرو، تنظیم فنی ماشین و تصویربرداری از آن‌ها در بیشتر از ۲۵۰۰ لوکیشن را برای گیمرها فراهم می‌آورد. حجم نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Gran Turismo 7 نیز ۸۹.۴۴۵ گیگابایت گزارش شده است که شاید با به‌روزرسانی روز اول بیشتر هم بشود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده