نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۱

فهرست بازی های پلی استیشن پلاس در فوریه ۲۰۲۲

شرکت سونی اعلام کرد که کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 پلی استیشن پلاس در ماه فوریه‌ی سال ۲۰۲۲ قادر به تجربه‌ی چه بازی‌هایی خواهند بود.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سونی از فهرست بازی‌های رایگان ماه فوریه‌ی ۲۰۲۲ سرویس PlayStation Plus رونمایی کرده است. آثار رایگان این ماه شامل بازی Planet Coaster: Console Edition، بازی EA Sports UFC 4 و بازی Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-Shot Adventure است که هر سه آن‌ها در تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن) در دسترس کاربران سرویس قرار می‌گیرد.

بازی Planet Coaster: Console Edition تنها در اختیار کاربران پلی استیشن 5 قرار خواهد گرفت و بازیکن‌ها را در زمینه‌ی ساختن پارک تفریحی منحصربه‌فرد خودشان به چالش می‌کشد. بیش از ۷۰۰ وسیله‌ی پیش ساخته برای بازی، ابزارهای گسترده‌ی تغییر شکل زمین و هزاران وسیله‌ی جذاب دیگر برای کمک به جلب توجه مهمانان به پارک وجود دارد. در این بازی امکان استفاده از بخش Frontier Workshop نیز امکان‌پذیر است که اجازه‌ی دانلود ساختارها، ترن‌های هوایی و پارک‌های اضافی را به بازیکن‌ها می‌دهد. البته گیمرها می‌توانند محتواهای خودشان را نیز ازطریق این بخش در دسترس سایر بازیکن‌ها قرار دهند.

کاربران پلی استیشن 4 نیز قادر به تجربه‌ی بازی EA Sports UFC 4 و بازی Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-Shot Adventure خواهند بود. نخستین بازی یک Career Mode تازه را درکنار بخش‌هایی نظیر Blitz Battles و Online World Championships در اختیار بازیکن قرار می‌دهد و شامل بهبودهایی در گیم‌پلی و یکپارچگی میزان پیشرفت است. بازی دوم اساسا به‌عنوان یک نسخه‌ی مستقل از بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep بازی Borderlands 2 معرفی می‌شود که دارای سیستم غارت جدیدی برای جذب بازیکن‌ها است. بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی مورد بحث به‌عنوان چهارمین بسته‌ی الحاقی بوردرلندز ۲ در سال ۲۰۱۳ میلادی در دسترس گیمرها قرار گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده