نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

تاریخ عرضه جدید کنسول استیم دک اعلام شد

شرکت ولو سرانجام امروز تاریخ عرضه کنسول استیم دک را اعلام کرد. همچنین اطلاعاتی در مورد برنامه فروش این کامپیوتر قابل حمل منتشر شده است.

ولو امروز رسما اعلام کرد فرایند ارسال اولین ایمیل‌های آغاز فروش این کنسول از ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۵ فوریه (۶ اسفند) به‌وقت تهران آغاز می‌شود. این ایمیل‌ها در ابتدا برای کاربرانی ارسال می‌شود که پیش از این ثبت‌نام رزرو اولیه خود برای این دستگاه ثبت کرده‌اند. خریداران تا سه روز (۷۲ ساعت) زمان دارند تا با پرداخت قیمت کامل نسخه‌ای از کنسول که پیش از آن رزرو کرده بودند، سفارش نهایی خود را ثبت کنند.

براساس اطلاعات منتشر شده، مراحل ارسال اولین کنسول‌های آماده شده از تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند) صورت خواهد گرفت. سفارش‌های بعدی نیز به‌ترتیب هفتگی و با آماده شدن واحد‌های بیشتر برای خریداران فرستاده می‌شود. در ادامه ولو تایید کرد نسخه‌های مخصوص بررسی این کنسول قابل حمل به‌زودی در دسترس رسانه‌های منتخب قرار می‌گیرد و محدودیت‌های انتشار ویدیوها و بررسی‌های رسانه‌ها نیز از تاریخ ۲۵ فوریه و همزمان با عرضه عمومی این دستگاه برداشته خواهد شد.

طبق تایید ولو مراحل تست و ارزیابی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این کنسول قابل حمل همچنان ادامه دارد و توسعه‌دهندگان در تلاشند تا بهترین تجربه بازی‌های کتابخانه استیم کاربران را در محیطی جدید مهیا کنند. در این مدت قابلیت‌ها و امکانات ریز و درشت دیگری مانند پشتیبانی از سیستم‌های ضد تقلب بازی‌های آنلاین به این پلتفرم اضافه شده است و همچنان برنامه‌هایی برای اضافه کردن دیگر قابلیت‌های پردرخواست ادامه دارد.

کنسول استیم دک Steam Deck

کنسول قابل حمل Steam Deck با قیمت ۳۹۹ دلار برای نسخه ۶۴ گیگابایتی، ۵۲۹ دلار برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی و ۶۴۹ دلار برای نسخه ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. نسخه ۶۴ گیگابایتی این دستگاه از حافظه داخلی eMMC استفاده می‌کند و دیگر نسخه‌ها به حافظه پر سرعت SSD مجهز هستند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده