نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۰

احتمال راه یافتن ریمستر بازی GTA Vice City به PS Now

بازی Grand Theft Auto Vice City Definitive Edition احتمالا در دسترس کاربران سرویس اشتراکی پلی استیشن ناو قرار می‌گیرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Grand Theft Auto Vice City Definitive Edition احتمالا به‌زودی به سرویس PlayStation Now راه خواهد یافت. دست کم دو کاربر پلی استیشن ادعا می‌کنند که این بازی در تبلیغات کنسول برای سرویس اشتراکی سونی فهرست شده بود. تبلیغات مورد ادعا که یکی از آن‌ها به زبان انگلیسی و دیگری به زبان پرتغالی است، توسط کاربرانی از توئیتر دیده شد که هر دو بیان می‌کنند ریمستر بازی GTA Vice City تا تاریخ ۲ مه ۲۰۲۲ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱) در سرویس پلی استیشن ناو در دسترس خواهد بود.

راک‌استار گیمز قبل از انتشار این کالکشن تأیید کرد که احتمالا برخی از بازی‌های موجود در Grand Theft Auto: The Trilogy به‌صورت تکی به سرویس‌های ایکس باکس گیم پَس و پلی استیشن ناو راه خواهند یافت. بازی GTA San Andreas Definitive Edition در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) در دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس قرار گرفت و کاربران PS Now از ۷ دسامبر (۱۶ آذر) امکان تجربه‌ی بازی GTA III Definitive Edition را به‌دست آوردند. بااین‌وجود تاکنون عرضه‌ی ریمستر بازی Grand Theft Auto Vice City برای سرویس پلی استیشن ناو رسما تأیید نشده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم.

در ماه جاری استراوس زلنیک، مدیرعامل شرکت Take-Two ادعا کرد که بازی GTA: The Trilogy از زمان عرضه در نوامبر عملکردی «عالی» داشته است. این کالکشن بلافاصله پس از عرضه با نظرات منفی و نمرات بسیار پایین طرفداران مواجه شد؛ طوری‌که بسیاری از گیمرها از وضعیت گرافیکی بازی رضایت نداشتند و نسبت‌به باگ‌ها و مشکلات فنی بازی شدیدا معترض بودند. راک‌استار نیز پس از مدتی ضمن عذرخواهی از طرفدارها بابت کیفیت پایین بازی وعده داد که با انتشار به‌روزرسانی‌هایی مشکلات آن را رفع خواهد کرد.

بازی کلاسیک Grand Theft Auto 3

هفته‌ی گذشته تأیید شد که نسخه‌ی فیزیکی بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition با تأخیر در تاریخ ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) در دسترس کاربران کنسول نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. این بازی درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و کامپیوتر قابل تجربه است. بازی Grand Theft Auto: The Trilogy در بررسی زومجی نمره‌ی ۵ از ۱۰ را دریافت کرد که در خلاصه‌ی آن می‌خوانیم:

«واقعیت این است که نسخه‌های اصطلاحا بهبود‌یافته موجود در این مجموعه صرفا در جنبه‌هایی ارزشمند هستند که آن‌ها را از نسخه‌های اصلی به ارث برده‌اند؛ جنبه‌هایی مانند داستان جالب با شخصیت‌هایی خاطره‌انگیز و مراحل متنوع و خلاقانه. ولی وقتی به دید یک ریمستر به این مجموعه نگاه کنیم، استودیو Grove Street Games اصلا نتوانسته تجربه‌ای لایق نام مجموعه ارائه دهد و بازی‌ با ایراد‌های عجیبی منتشر شده است؛ از کیفیت پایین بافت‌های گرافیکی مربوط‌به برخی ماشین‌ها و ساختمان‌ها گرفته تا سبک جدید طراحی چهره‌ها. به این‌ها باید باگ‌هایی مختص به همین نسخه‌ها را هم اضافه کنیم تا بگوییم که مجموعه ریمستر سه‌گانه GTA در وضعیت فعلی ارزش تجربه ندارد.»


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده